УРОК № 50 Тема: Вживання великої букви у кличках тваринМета: Закріпити вміння правильно вживати у мовленні та писати клички тварин, а також імена людей; удосконалювати вміння працювати з текстом, ділити його на частини, добирати заголовок; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до тварин, інтерес до читання. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте, які клички ви дібрали тваринам. Поясніть, чому саме їх? III. Актуалізація опорних знань 1. Каліграфічна хвилинка. Є М Му ця киця Є у мене киця Мурка, дуже мудра кішка. (П. Воронько). — Поясніть написання слів з великої букви. — Назвіть близькі за значенням слова, вжиті у реченні. 2. Вибірковий диктант. — Послухайте вірш. Випишіть з нього тільки клички тварин. ... У баби є Котик-Жовтик, Пухнастий животик. У котика є сіра Кішка-Мишоїжка, У кішки є сіре Кошеня-Нявченя... На порозі пес — Рудий весь, Песика звуть Рудиком, Хвіст у нього бубликом. (О. Орач) — Поясніть, чому тваринам дали такі клички? IV. Сприйняття вивченого матеріалу 1. Робота з текстом. Вправа 228. — Прочитайте текст. Це текст-опис, розповідь чи міркування? — Доберіть до тексту заголовок. — Знайдіть в тексті зачин. Прочитайте основну частину, кінцівку. — Доберіть близькі за значенням слова до слова цуценя. — Випишіть імена людей та клички тварин. 2. Самостійна робота. Виконання вправи 229, с. 107. — Прочитайте текст, випишіть клички собак, які побували в космосі. Знайдіть головні слова в основному реченні. Перевірка виконання. 3. Фізкультхвилинка. Сірий котик міцно спав, Навіть пісню не співав. Та нарешті прокинувся І довкола озирнувся. Став смачненько потягатись І чистенько умиватись. Порозчісував він вуса Довгі-довгі, русі-русі. Зуби й кігті нагострив Й до комірчини побрів. Буде мишку полювати І добро оберігати. Й ми, як котик, відпочили, Щоб зміцніли наші сили. (За Л. Кондрацькою) 4. Виконання вправи 230, с. 107. — Прочитайте. Яка казка так починається? — Чи пам'ятаєте ви письменника, який записав її? — Випишіть за зразком імена людей і клички тварин. 5. Гра-естафета «Клички тварин». З кожного ряду по черзі виходять діти і записують на дошці клички тварин. І ряд — клички собак, II ряд — котів, III ряд — корів. Виграє той ряд, гравці якого швидше впораються з завданням. V. Підсумок уроку — Які слова пишуться з великої букви? VI. Домашнє завдання. Вправа 232, с. 108. Пояснення виконання | |
| |
Переглядів: 1751 | |
Робота з папером. Декоративна аплікація |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку |
Птахи |
Ми — українці |
Всього коментарів: 0 | |