УРОК № 43 Тема: Уявлення про один предмет і багато предметів. Словниково-логічні вправиМета: Ознайомити учнів з формами іменників в однині і множині (без уживання термінів); розвивати мовлення, збагачувати словниковий запас; нагадати правила користування побутовими електроприладами. Обладнання: Предметні малюнки. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Актуалізація опорних знань 1. Каліграфічна хвилинка. За за єць заєць По стежині через ліс мокру моркву заєць ніс. — Поставте питання до виділених слів. — До яких слів ставиться питання хто?, а до яких — що? 2. Відгадування загадки. В один стовпчик запишіть слова-відгадки, що відповідають на питання хто?, а в другий — на питання що? Воно говорить, грає, новини сповіщає. (Радіо ). Хто хвіст лишає, А від ворогів тікає? (Ящірка ). Хоч не шию я ніколи, А голок завжди доволі. (їжак ). Завжди в роті, а не проковтнеш. (Язик ). Крил не має, а гарно літає. ( Сніг ). Хату на хаті має, Жабам рахунок знає. (Лелека ). Дуже товсті ноги маю, Ледве їх переставляю, Сам високий я на зріст. Замість рота в мене хвіст. ( Слон ). Мию, мию без жалю, Мию там, де брудно; Цю роботу я люблю, Та від неї худну. (Мило). III. Повідомлення теми та мети уроку — Слова, які відповідають на питання хто? або що?, можуть означати назву одного предмета або означати багато предметів. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Гра «Подивися навкруги». — Подивіться навкруги. Назвіть предмети, яких в класі багато. Назвіть, який предмет у класі один. 2. Робота з предметними малюнками. Діти по черзі підходять до дошки, вибирають картку, називають предмет, зображений на ній, і слово, що буде означати багато таких предметів. 3. Робота з підручником. Вправа 196, с. 91. — Запишіть назви предметів. — Усно складіть з ними речення. — Усно змініть ці слова, щоб вони означали багато предметів. — Які прилади в вашому домі працюють за допомогою електрики? — Розкажіть, яких правил треба дотримуватись при користуванні цими приладами? 4. Робота в парах. Виконання вправи 197. — Назвіть зображені на малюнках предмети. — Запишіть їх назви у дві групи: посуд і меблі. — Перевірте виконання один в одного. — Замініть слова так, щоб вони означали багато предметів. — Знайдіть слова в рамочці на с. 92. Повправляй-тесь в їхній правильній вимові. Запам'ятайте написання. V. Фізкультхвилинка Пострибаєм, як зайчата, Політаєм, як пташата, Потанцюємо ще трішки, Щоб спочили ручки, ніжки. Всі веселі? От чудово! А тепер до праці знову. — Які ви почули слова, що означають назви багатьох предметів? VI. Узагальнення і систематизація знань 1. Виконання вправи 198, с. 93. — Прочитайте текст. Скільки речень в другому абзаці? Які вони за метою висловлювання? До чого спонукають? — Виділені назви предметів змініть за зразком і запишіть. — Відгадайте загадку. — Прочитайте слова в рамочці на с. 93. Попрацюйте над їхньою вимовою, запам'ятайте правопис. 2. Самостійна робота. Вправа 199. Перевірка виконання. VII. Підсумок уроку — Що нового довідались на уроці? — Назвіть пари слів, що називають один предмет і багато предметів. VIII. Домашнє завдання Вправа 200. — З поданих слів складіть речення. Запишіть їх за зразком. | |
| |
Переглядів: 1705 | |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Свійські тварини рідного краю |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна п... |
Всього коментарів: 0 | |