УРОК № 46 Тема: Узагальнюючий урок про слова-назви предметівМета: Закріпити знання про слова-назви предметів; засвоювати вимову і правопис нових слів; виховувати культуру мовлення. Обладнання: Предметні картки, роздаткові картки. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Скільки речень у вірші? Які вони за метою висловлювання? Чому в останньому реченні вжито знак оклику? — Прочитайте назви предметів, які ви підкреслили. Поставте до них питання. III. Каліграфічна хвилинка Вв ве дь ведмідь Взимку ведмідь спить у барлозі. — Складіть звукову модель слова ведмідь. IV. Закріплення знань 1. Вибірковий диктант. — Запишіть слова, що означають назви предметів. Мальована колисочка, Малесенька дитиночка, Та пухові подушки, Та шовкові пелюшки. — Які з цих слів означають багато предметів? 2. Робота з предметними картками. — Подивіться, що зображено на картках. Запишіть назви цих предметів у два стовпчики. В перший — слова, що відповідають на питання що?, а в другий — на питання хто? 3. Робота з картками. I варіант. Випиши слова, які відповідають на питання хто? Лисиця, школа, мама, Оленка, зима, клас, діти, зошит, черевики, ворона, учитель, ранок, дівчинка. II варіант. Випиши слова, які відповідають на питання що? Петрик, лінійка, квітка, море, мороз, тато, колесо, сестричка, кіно, олівець, ластівка, молоко. III варіант. Спиши. Утвори пари слів за зразком (один — багато): лікар — лікарі. вчитель — ... олівець — ... олень — ... зоря — ... ґудзик — ... крило — ... дерево — ... сніг — ... мороз — ... 4. Ознайомлення з написанням і вимовою назв днів тижня. Вправа 210, с. 98. — Прочитайте текст. Які його дійові особи? — Про що вони розмовляли? — Приготуйтеся читати текст за особами. Правильно інтонуйте речення. — Які речення за метою висловлювання зустрічаються в цьому тексті? — Назвіть по порядку всі дні тижня. Запишіть їх назви, користуючись підручником. 5. Фізкультхвилинка. 6. Робота з текстом. Вправа 211, с. 98. — Прочитайте текст, замінюючи малюнки словами. — Подумайте, якими словами можна замінити слово ведмідь, щоб уникнути повтору? Колективний запис тексту з коментуванням. Самостійне виконання завдання 2. Перевірка. 7. Гра «Я знаю...». За завданням вчителя діти називають 5 слів-назв предметів певної групи (посуд, меблі, учнівське приладдя, професії тощо). Зразок. — Я знаю 5 назв меблів: диван, стіл, стілець, крісло, шафа. 8. Розвиток діалогічного мовлення. Вправа 212, с. 99. — Прочитайте діалог в особах. — Складіть свій діалог, змінивши місце і час. — Запишіть слово театр в зошити. Поділіть його на склади. Запам'ятайте написання. V. Підсумок уроку — Що ви пам'ятаєте про слова-назви предметів? — Написання яких нових слів ви запам'ятали? VI. Домашнє завдання. Вправа 213, с. 99. — Спишіть текст, поділіть його на речення. У другому реченні підкресліть головні слова. (За бажанням головні слова можна підкреслити в кожному реченні). | |
| |
Переглядів: 1240 | |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння |
Наш вернісаж |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Всього коментарів: 0 | |