УРОК № 42 Тема: Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями хто? що?Мета: Учити розпізнавати слова-назви предметів за питаннями хто? що?; закріплювати знання про слова-назви предметів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов і шану до хліба. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте слова, що відповідають на питання хто? Що вони означають? — Прочитайте слова, що відповідають на питання що? Що вони означають? III. Каліграфічна хвилинка X Хл хліб хлібороб комбайн На полях комбайни збирають хліб. — Назвіть слова в реченні, які означають назви предметів. — Поділіть слово комбайни на склади. IV. Засвоєння знань про слова — назви предметів 1. Відгадування загадки. Вправа 190, с. 89. — Прочитайте і відгадайте загадку. — Перевірте за першими буквами рядків, чи правильно ви назвали відгадку. — На яке питання відповідає слово хліб? 2. Розвиток зв 'язного мовлення. — Розкажіть, як вирощують хліб. Які роботи виконують на полях? Які етапи потрібно пройти, перш ніж зерно стане хлібом? 3. Бесіда про значення хліба. — Хліб завжди був найдорожчим скарбом для людини. Вшановуючи його, хлібину клали на вишитий рушник. Хлібом-сіллю на рушнику зустрічали дорогих гостей. Хліборобство — велика наука. Виникла ця наука ще в прадавні часи. Первісна людина вживала в їжу дике колосся. З часом люди зрозуміли, що зернятка можна сіяти. Відтоді передають люди вміння ростити хліб. Зараз навчилися захищати його від шкідників і стихійного лиха, вирощувати пшеницю, яка не боїться ні морозів, ні засухи. — Прочитайте прислів'я про хліб. Як ви їх розумієте? Лежачи на печі, не скуштуєш калачі. Як нема дощу в час, то не буде хліба в нас. Хліб — всьому голова. 4. Виконання вправи 191, с. 89. — А чи знаєте ви, які вироби виготовляють з борошна? — Розгляньте малюнки і назвіть кулінарні вироби. На які питання відповідають ці слова? — Випишіть з поданих слів назви виробів з борошна. — А які вироби з борошна печуть ваші мами й бабусі? 5. Самостійна робота. Виконання вправи 192, с. 90. Перевірка виконання. V. Фізкультхвилинка Ой, росло у полі жито, Добрим дощиком полите. Жито стигло, достигало, Колосочками кивало. А ти, Киве, не кивай, А на вулицю тікай! VI. Закріплення вивченого матеріалу 1. Робота в парах. Вправа 193, с. 90. — Запишіть речення за зразком. — На яке питання відповідають слова, що ви вставляли? Що вони означають? 2. Повторення правила на с. 91. 3. Коментоване письмо. Виконання вправи 194, с. 91. — Прочитайте. До кожного слова ставте питання. Записуйте лише слова — назви предметів. VII. Підсумок уроку — Про які слова ми говорили на уроці? — Що ви запам'ятали? VIII. Домашнє завдання Вправа 195, с. 91. — Спишіть вірш. Усно поставте питання до виділених слів. | |
| |
Переглядів: 3797 | |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту |
Вітальна листівка до Дня перемоги |
Твої руки. Чутливість шкіри |
Всього коментарів: 0 | |