УРОК № 49 Тема: Велика буква у кличках тваринМета: Учити дітей писати клички тварин з великої букви; розрізняти назви тварин та їх клички; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до тварин. Обладнання: Роздаткові картки. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Взаємоперевірка домашнього завдання III. Актуалізація опорних знань 1. Каліграфічна хвилинка. ТГШко ськ поет. Тарас Григорович Шевченко — український поет. — Поділіть на склади для переносу слово український. — Поясніть правопис великих букв у словах. 2. Робота на картках. I рівень. Запиши своє прізвище, ім'я. Моє прізвище.... Моє ім'я.... II рівень. Спиши спочатку прізвища, а потім — імена. Юра, Шевченко, Таня, Омельченко, Франко, Леся, Іван, Галя, Орлов. ІІІрівень. Запиши повні відповіді на запитання. Як звати твою маму? З ким ти товаришуєш? Як звати твою вчительку? IV. Мотивація навчальної діяльності — То які слова пишуться з великої букви? — В українській мові є ще багато інших слів, що пишуться з великої літери. Про це ми будемо говорити на сьогоднішньому уроці. V. Усвідомлення нового матеріалу — У тварин, яких тримає людина, теж є свої «імена», тільки називаються вони кличками. — Як ви гадаєте, з якої букви будуть писатися клички тварин? Чому? 1. Ознайомлення з правилами на с. 105. 2. Виконання вправи 224, с. 105. — Прочитайте назви тварин. Яких тварин ви знаєте ще? З якої букви пишуться назви тварин? — Прочитайте клички тварин. Як ви гадаєте, кому з тварин вони належать? Подумайте, чому їх так назвали? Як пишуться клички? — Запишіть спочатку назви тварин, а потім їх клички. 3. Виконання вправи 225, с. 105. — Роздивіться малюнки. Які тварини на них зображені? — Опишіть цих тварин. Які вони? Які клички їм підійшли б? — Запишіть до кожного малюнка назву тварини та її кличку. Як будете писати ці слова? Підкресліть назви тварин прямою лінією, а їхні клички — хвилястою. VI. Фізкультхвилинка Катерина і Андрій Сварилися за щавій. Катерина Андрію Не давала щавію. Раз Варвара та Дем’ян Сварилися за бур’ян,— Бо Варвара Дем’яну не давала бур’яну. — Які імена зустрічаються у віршику? VII. Узагальнення та систематизація знань 1. Виконання вправи 226, с. 105—106. — За зразком випишіть назви тварин та їх описи. (Перевірка виконання). — Як ви гадаєте, чому тваринам дали такі клички? — Доберіть до слова приятелі близькі за значенням слова. 2. Розвиток усного мовлення. Опис домашніх тварин. Чи є у вас вдома тваринки? Опишіть їх. Які клички вони мають? Що люблять робити? — Запишіть у зошит два речення про свою тваринку.А У мене вдома живе.... Його звуть.... VIII. Підсумок уроку — Про правопис яких слів ви сьогодні дізнались? — Як пишуться клички тварин? — А як пишуться назви тварин? IX. Домашнє завдання. Вправа 227, с. 106 — Спишіть, вставляючи замість крапок клички тварин. Подумайте, якою повинна бути тваринка, щоб кличка їй підходила? | |
| |
Переглядів: 3369 | |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Ура! Канікули! |
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту |
Всього коментарів: 0 | |