Урок 49
Тема. Будівельний конструкторМета: ознайомити учнів з призначенням будівельного конструктора, формою, розміром деталей, особливостями їх з’єднання; правилами ко-ристування. Обладнання: будівельний конструктор для кожного учня, ілюстрації із зображенням праці будівельників. ХІД УРОКУ І. Організація учнів до уроку — Діти, уважно послухайте вірш і скажіть, про кого розповідається у ньому. Муляр плечима торкнувся хмаринки! Дім нам будує — не згає й хвилинки. Рівно виводить він стіни в будові. В нього підручний напоготові: Кран величезний! Сьогодні ще зрання Цеглу доставив на риштування. З другом таким працювати охота — В муляра хутко скінчиться робота: Ось домурує останню цеглинку І заховається геть за хмаринку! ІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності — Люди яких професій ще потрібні, щоб збудувати будинок? (Відповіді дітей.) Бесіда про будівництво. — Ось муляр укладає цеглу, а монтажник монтує залізобетонні панель-ні блоки, штукатури штукатурять стіни, теслярі вставляють віконні рами і двері, маляри фарбують стіни і віконні рами, сантехники укладають тру-би для газу і води, електрики проводять освітлення, бетонники укладають бетон на сходових майданчиках. Крім того, на будівництві працює багато робітників таких професій: машиністи підйомних кранів, бетономішалок, шофери, такелажники, які керують подачею будівельних матеріалів на по-верхи, що споруджуються. Раніше будівельна техніка була недосконалою і будинок зводили протя-гом двох–трьох років. Тепер будівельники працюють швидко, бо на будів-ництві є багато різних машин і механізмів, готових панелей-блоків. Тому бу-динок можна спорудити за два–три місяці. ІІІ. Формування нових знань — Зараз ми з вами розглянемо картину, на якій зображено будинок, і визначимо складові частини цього будинку: фундамент, стіни, покрівля, вікна, двері, стеля. Такий макет будинку ми зможемо виготовити з деталей будівельного конструктора. IV. Практична робота 1. Вправа на визначення деталей «впізнай за малюнком». На дошці виставляться один за одним схематичні зображення деталей конструктора; завдання учнів — знайти їх у наборі і показати. 2. Демонстрування способів з’єднання деталей. Вправляння учнів у з’єднанні окремих блоків. V. Підсумок уроку 1. Бесіда. • Хто розповість, для чого потрібен будівельний конструктор? • З яких деталей можна звести стіни, дах? • Як вони з’єднуються? • Як треба користуватися набором? 2. Прибирання робочого місця. 3. Хвилинка поезії. Слухання й обговорення змісту вірша Т. Коломієць. Кран підйомний край дороги, Мов журавлик довгоногий, Мов журавлик-журавель Із небачених земель. Поверта до мене шию: — Полетів би, та не вмію. Хоч багато маю сил — Я важкий та ще й без крил. — Не журись! — вітаю крана,— Скоро я дорослим стану І змайструю все, як слід,— Будеш крано-вертоліт. | |
| |
Переглядів: 2104 | |
Симетричне вирізування. Виготовлення гірлянд-хороводів «Дерева» |
Тематичне ліплення за малюнком і власним задумом. Створення композиції за мот... |
Декоративна аплікація |
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр... |
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи |
Всього коментарів: 0 | |