УРОК № 30 Тема: Вправи на інтонаційне виділення з речення слів, важливих для вираження думкиМета: Учити інтонаційно виділяти з речення слова, важливі для вираження думки; формувати вміння правильно ставити питання і давати відповіді на них; розвивати зв'язне мовлення; виховувати повагу до старших. |
УРОК № 29 Тема: Питальні речення. Засвоєння питальних слів. Вимова і написання слова дятелМета: Дати уявлення про питальне речення; ознайомити з питальними словами; формувати навички інтонування питальних речень; виховувати бережливе ставлення до книги. |
УРОК № 28 Тема: Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного реченняМета: Формувати уявлення про розповідне речення; учити правильно інтонувати розповідні речення; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до природи. |
УРОК № 27 Тема: Зв'язок слів у реченні. Поділ тексту на реченняМета: Закріпити знання учнів про речення; розвивати вміння встановлювати межі речень, встановлювати зв'язок слів у реченні; вчити розрізняти завершені і незавершені речення; виховувати бережливе ставлення до природи. |
УРОК № 26 Тема: Речення як група зв'язаних між собою слів, що виражають закінчену думку. Вимова і написання слів учитель, учителькаМета: Формувати в учнів поняття про речення як одиницю мовлення; учити виділяти паузою, правильно вимовляти і писати слова учитель, учителька; розвивати увагу, вміння спостерігати мовні явища; робити висновки; виховувати уважне ставлення до природи. |
УРОК № 25 Тема: Складання тексту за поданим планом і окремими реченнями. Перевірка вмінь, сформованих на основі опрацьованого матеріалу про мову і мовлення, текстМета: Учити складати текст за поданим планом; розвивати зв'язне мовлення; виховувати мовну культуру, наполегливість, працьовитість; перевірити знання і вміння з матеріалу про мову і мовлення, текст. |
УРОК № 24 Тема: Підсумковий урок за розділом «Текст»Мета: Узагальнити і систематизувати набуті учнями знання про текст; учити складати невеликі тексти різних типів; спостерігати за роллю синонімів у текстах; розвивати зв'язне мовлення; виховувати працелюбність, пошану до хліба і людей, які його вирощують. |
УРОК № 23 Тема: Уявлення про типи текстів — розповідь, опис і міркування. Вимова і написання слова заєцьМета: Дати учням уявлення про типи текстів — розповідь, опис і міркування; формувати практичне уявлення про різні типи висловлювань; учити дітей складати найпростіші тексти різних типів, сприймати тексти на слух; розвивати зв'язне мовлення; виховувати мовну культуру, любов до природи. |
УРОК № 22 Тема: Складання тексту за початком і кінцівкою на основі ілюстраціїМета: Закріпити знання про будову тексту, його складові частини; учити переказувати діалогічний текст в особах; складати тексти за початком і кінцівкою; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати чесність, працьовитість. |
УРОК № 21 Тема: Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка. Усний переказ тексту за питаннямиМета: Дати учням уявлення про складові частини тексту: зачин, основну частину і кінцівку; учити знаходити їх в тексті; ознайомити з поняттям «абзац»; розвивати мовлення учнів; виховувати любов до природи. |