УРОК № 22 Тема: Складання тексту за початком і кінцівкою на основі ілюстраціїМета: Закріпити знання про будову тексту, його складові частини; учити переказувати діалогічний текст в особах; складати тексти за початком і кінцівкою; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати чесність, працьовитість. Обладнання: Таблиця «Текст», роздаткові картки. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Актуалізація опорних знань 1. Повторення про будову тексту. — Користуючись таблицею, розкажіть, з яких частин складається текст? — Що таке зачин? Основна частина? Кінцівка? — Як починається в тексті кожна частина? — Чи можна вважати текст повним, якщо в ньому відсутня якась частина? 2. Робота з картками. — Поставте частини в правильному порядку. Запишіть текст. I варіант. Прийшли гості. Багато святкових подарунків. З Днем народження, Тетянко! У Тетяни іменини. II варіант. Гарна буде юшка на вечерю. Дідусь з Юрком ходили ловити рибу. Прийшли до ставка. Закинули вудки. Дідусь піймав три щуки, а Юрко — двох карасиків. III варіант. Старий їжак вирішив прогулятися. Смачний буде сьогодні сніданок у їжакової родини. На галявині він знайшов велику білу сироїжку. Наколов її на голки і поніс додому. — Прочитайте записані тексти. III. Повідомлення теми і завдань уроку — Сьогодні ми продовжуватимемо працювати з текстами, доповнюватимемо їх і переказуватимемо. IV. Основна частина уроку 1. Каліграфічна хвилинка. Лл ли лу ла лисиця В темнім лісі проживає, Довгий хвіст пухнастий має. їй на місці не сидиться, А зовуть її... — Спишіть загадку, допишіть відгадку. — Що ви знаєте про лисицю? — Які казки про неї читали? 2. Колективна робота. Вправа 100, с. 49. — Прочитайте текст. — Яких частин не вистачає в тексті? Придумайте їх. Запишіть зачин. — Як би ви назвали цей текст? — Який висновок повинні зробити для себе білочки? — Перекажіть казку в особах. Скільки учнів для цього потрібно? 3. Фізкультхвилинка. Лиска ягоди збирає, Біля ясена кружляє. Білка по гілках стрибає, У дуплі свій скарб складає. У норі принишкла мишка, У норі у миші тиша. 5. Усне складання розповіді за малюнком. Вправа 101, с. 50. — Прочитайте початок розповіді. Про що ви довідались? — Прочитайте кінцівку. Про що в ній йдеться? — Яка частина тексту відсутня? Чи можна здогадатися, про що в ній йтиметься? — Давайте складемо основну частину за малюнком. — Спишіть кінцівку тексту в зошит. V. Узагальнення і повторення вивченого Виконання вправи 102, с. 50. — Відгадайте загадку Володимира Лучука. — Що вам відомо про китів? — Прочитайте текст вправи. — Що нового ви дізналися про китів? — Попрацюйте в парах, виконуючи завдання 4 до вправи. VI. Підсумок уроку — Що ви знаєте про текст? — Які частини ми добирали до неповних текстів? VII. Домашнє завдання Вправа 103. Пояснення виконання. | |
| |
Переглядів: 2545 | |
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Сонце — джерело світла і тепла |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Інформація. Як людина сприймає інформацію |
Всього коментарів: 0 | |