УРОК 23 Тема. Вибір безпечного маршруту від дому до школиМета: вчити учнів вибирати безпечний маршрут від дому до школи; розвивати спостережливість, самостійність; виховувати культуру поведінки дітей на вулиці. ХІД УРОКУ 1. Вступна бесіда Загадка Підморгне зеленим оком — ми йдемо, Підморгне червоним оком — стоїмо. (Світлофор) Учитель Пішоходи, пішоходи На бульварі, на майдані Тротуаром і по сходах Поспішають на змагання, До роботи, у гурток, І, звичайно ж, на урок! (Л. Коваль) — Ви щодня ходите до школи певним маршрутом. Цей маршрут треба знати напам’ять. Дуже добре було б разом з батьками декілька разів пройтися цим маршрутом, щоб пильно звернути увагу на: • дорожні знаки, які є на цьому маршруті; • дорожню розмітку; • сигнали світлофора. — Потрібно знати, якими вулицями проходить ваша дорога до школи; яка дорога є найкоротшою, яка — найбезпечнішою; які є пішохідні переходи: наземні, підземні. 2. Робота за підручником (С. 66) — Розгляньте малюнки на с. 66. Чи правильно діти обрали шлях до школи? Чому ви так вважаєте? Висновок: головне — вибрати найбільш безпечний маршрут та завжди ходити цим маршрутом. Завдання: вдома разом з батьками обговорити безпечний шлях до школи і додому. — Розгляньте малюнки на с. 67. Хто з дітей порушує правила переходу дороги? Складіть речення. Орієнтовні відповіді • Дмитрик переходить дорогу на зелене світло. Він не порушує правила. • Даринка застібає черевики на дорозі. Вона порушує правила. • Надійка переходить дорогу не через пішохідний перехід. Вона порушує правила. Висновок: переходьте вулицю тільки через пішохідні переходи. Учитель. Якщо перехід не позначений, то дорогу можна переходити, якщо машини зупинилися або знаходяться далеко від вас. Але це дуже небезпечно. Розгляньте малюнки на с. 68. Чому дітям можна переходити дорогу? Складіть відповідні речення. Орієнтовні відповіді • Хлопчику можна переходити дорогу, бо машина стоїть. • Дівчинці можна переходити дорогу, бо машина далеко. — Як переходити дорогу, на якій не позначений перехід? Висновок: переходь дорогу лише: • у дозволених місцях; • на зелене світло світлофора; • коли транспорт зупинився або знаходиться дуже далеко. • Під час переходу спочатку подивись ліворуч, посередині дороги — праворуч. • Не грайся на дорозі! 3.Фізкультхвилинка Рибки весело плескались В чистій свіженькій воді. То зігнуться, розігнуться, То зариються на дні. рибки (Руки над столом, долоні вниз.) (Торкнутися кожним пальчиком столу.) (Стискати руки в кулачки.) (Струснути кистями рук.) 4. Робота в зошиті (С. 41-44) № 1. Розгляньте малюнок. Позначте зеленим і червоним кольором безпечну і небезпечну поведінку дітей на маршруті «школа — дім». Гра «Добре чи погано» (С. 43) — Розгляньте малюнки і дайте оцінку діям дітей. Зафарбуйте добре» зеленим олівцем, «погано» — червоним. № 2. Розкажіть, як перейти дорогу, якщо немає світлофора. Користуйтеся словами: наліво, направо, зупинитися, кроком. Подивись наліво. Якщо машин немає — йди кроком, не біжи. На середині дороги зупинись. Подивись направо. Якщо машин немає — йди. № 3. Розгляньте малюнки на с. 44. Назвіть місця, де можна перейти дорогу. Якими з них ви користуєтесь, коли йдете до школи? № 4. Розфарбуйте знаки. Що вони означають? Якими із цих знаків ви користуєтесь дорогою до школи? № 5. Допоможіть мишеняткові перейти перехрестя. Зафарбуйте його шлях зеленим олівцем. Гра «Допоможи зайченяті знайти безпечну дорогу до лісової школи» (див. на першому форзаці підручника). 5. Робота з прислів’ям — Поясніть зміст прислів’я: «Здоровому все здорово». Які ще прислів’я про здоров’я ви знаєте? 6. Підсумок уроку — Які основні правила необхідно пам’ятати, коли ви йдете до школи? — Як правильно вибрати шлях до школи? — Які позначення допомагають пішоходові дотримуватись правил дорожнього руху? — За яких умов можна переходити дорогу? — На якій вулиці розташована наша школа? — На якій вулиці розташовані ваші будинки? — Які небезпечні місця трапляються на вашому маршруті до школи? УРОК24 Тема. Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа”» Мета: вчити учнів вибирати безпечний маршрут від дому до школи; розвивати спостережливість, самостійність; виховувати культуру поведінки дітей на вулиці. 1. Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа”» — Які вулиці розташовані біля школи? — Чи є перехрестя? — Чи є пішохідні переходи? — Чи є світлофори? — Які є дорожні знаки? — Які місця біля школи можна вважати небезпечними? 2. Практична робота. Маршрут «дім — школа — дім» Завдання. Намалювати свій шлях до школи. Вказати небезпечні місця на цьому маршруті. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2247 | |
Дикі та свійські тварини |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Елементарне поняття про декоративно-ужиткове мистецтво (ДУМ). Практична робот... |
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє... |
Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я |
Всього коментарів: 0 | |