💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вправи на інтонаційне виділення з речення слів, важливих для вираження думки

УРОК № 30

Тема: Вправи на інтонаційне виділення з речення слів, важливих для вираження думки

Мета: Учити інтонаційно виділяти з речення слова, важливі для вираження думки; формувати вміння правильно ставити питання і давати відповіді на них; розвивати зв'язне мовлення; виховувати повагу до старших.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Перевірка домашнього завдання

— Прочитайте запитання і дайте відповідь на нього.

— Чи змогли ви розшифрувати ребуси?

— Хто підібрав загадки про їжачка?

— В яких загадках зустрічаються питальні речення?

— Що ви знаєте про питальні речення?

III. Каліграфічна хвилинка

І Її їж ря чок їжачок

їжачок-хитрячок, в нього безліч голочок.

IV. Повідомлення теми і завдань уроку

— Сьогодні ми продовжимо роботу над вивченням питальних речень. Будемо вчитись правильно інтонувати їх.

V. Основна частина уроку

1. Робота з підручником. Виконання вправи 135, с. 66.

— Прочитайте виразно вірш.

— Скільки розповідних речень у вірші?

— Про що говориться в кожному з них?

— Прочитайте питальне речення, виділяючи голосом перше слово.

— Дайте повну відповідь на запитання і запишіть

— А люди яких професій ще працювали над створенням літака?

2. Виконання вправи 136, с. 67.

— Прочитайте текст.

— До якого типу він належить? Чому ви так думаєте?

— Знайдіть у тексті зачин і кінцівку.

— Поставте запитання до кожного речення за зразком і запишіть його.

3. Фізкультхвилинка.

4. Вправляння в правильному й чіткому читанні скоромовок. Вправа 137, с. 67.

5. Вправляння в інтонуванні питального речення. Вправа 138, с. 67.

— Читайте питальне речення так, щоб одержати відповідь, подану в дужках.

— Спишіть питальне речення і одну з відповідей.

6. Добір питальних речень до розповідних.

— До кожного речення вірша поставте питання.

Жовтіє листя на тополі.

Летять у синяві хмарки.

Відкриті навстіж двері в школі.

Ідуть до школи першачки.

(Н. Забіла)

VI. Підсумок уроку

— Які види речень ви знаєте?

— Що ви знаєте про питальні речення?

VII. Домашнє завдання Вправа 139, с. 68.

— Визначте тип речення. Записуючи, ставте потрібні розділові знаки.

— За бажанням можна придумати ще два речення.

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 2426 | Рейтинг: 0.0/0
Запитання до природи. Звідки береться олія?
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми)
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі...
Підсумковий урок за І семестр
«Грамотний-видющий і на все тямущий»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]