УРОК № 30 Тема: Вправи на інтонаційне виділення з речення слів, важливих для вираження думкиМета: Учити інтонаційно виділяти з речення слова, важливі для вираження думки; формувати вміння правильно ставити питання і давати відповіді на них; розвивати зв'язне мовлення; виховувати повагу до старших. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте запитання і дайте відповідь на нього. — Чи змогли ви розшифрувати ребуси? — Хто підібрав загадки про їжачка? — В яких загадках зустрічаються питальні речення? — Що ви знаєте про питальні речення? III. Каліграфічна хвилинка І Її їж ря чок їжачок їжачок-хитрячок, в нього безліч голочок. IV. Повідомлення теми і завдань уроку — Сьогодні ми продовжимо роботу над вивченням питальних речень. Будемо вчитись правильно інтонувати їх. V. Основна частина уроку 1. Робота з підручником. Виконання вправи 135, с. 66. — Прочитайте виразно вірш. — Скільки розповідних речень у вірші? — Про що говориться в кожному з них? — Прочитайте питальне речення, виділяючи голосом перше слово. — Дайте повну відповідь на запитання і запишіть — А люди яких професій ще працювали над створенням літака? 2. Виконання вправи 136, с. 67. — Прочитайте текст. — До якого типу він належить? Чому ви так думаєте? — Знайдіть у тексті зачин і кінцівку. — Поставте запитання до кожного речення за зразком і запишіть його. 3. Фізкультхвилинка. 4. Вправляння в правильному й чіткому читанні скоромовок. Вправа 137, с. 67. 5. Вправляння в інтонуванні питального речення. Вправа 138, с. 67. — Читайте питальне речення так, щоб одержати відповідь, подану в дужках. — Спишіть питальне речення і одну з відповідей. 6. Добір питальних речень до розповідних. — До кожного речення вірша поставте питання. Жовтіє листя на тополі. Летять у синяві хмарки. Відкриті навстіж двері в школі. Ідуть до школи першачки. (Н. Забіла) VI. Підсумок уроку — Які види речень ви знаєте? — Що ви знаєте про питальні речення? VII. Домашнє завдання Вправа 139, с. 68. — Визначте тип речення. Записуючи, ставте потрібні розділові знаки. — За бажанням можна придумати ще два речення. | |
| |
Переглядів: 2426 | |
Запитання до природи. Звідки береться олія? |
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) |
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі... |
Підсумковий урок за І семестр |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Всього коментарів: 0 | |