УРОК № 25 Тема: Складання тексту за поданим планом і окремими реченнями. Перевірка вмінь, сформованих на основі опрацьованого матеріалу про мову і мовлення, текстМета: Учити складати текст за поданим планом; розвивати зв'язне мовлення; виховувати мовну культуру, наполегливість, працьовитість; перевірити знання і вміння з матеріалу про мову і мовлення, текст. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Повідомлення теми і завдань уроку III. Складання тексту за поданим планом. Виконання вправи 112, с. 56. — Прочитайте речення. Чи складають вони текст? Чому? — Доберіть до кожної частини плану потрібні речення. — Як потрібно писати кожну частину тексту? — Запишіть складений текст. Доберіть до нього заголовок. IV. Фізкультхвилинка V. Перевірна робота — Вкажіть правильне твердження. 1. Мовлення буває: а) зрозуміле і незрозуміле; б) усне і писемне. 2. Слово-звертання виділяється на письмі: а) крапкою або комою; б) комою або знаком оклику; в) крапкою. 3. Спорідненими мовами є: а) українська німецька англійська; б) українська російська білоруська. — Допишіть потрібні слова. 1. Пов'язані за змістом речення утворюють________. 2. Текст складається з_______,_____,_________. 3. За типами розрізняють текст- , текст- , текст-______. — Визначте правильну відповідь. 1. Назвіть слова-звертання: 1) Оленка; 2) яблунько; 3) мама; 4) Іванку; 5) сусіде; 6) дощику. 2. Доберіть заголовок до тексту. Над криничкою верба схилилась. На гілці кухлик висить. Не минають люди кринички. Верба подає їм кухлик, а криничка ласкаво пригощає водицею. Чистою, прохолодною, на лугових травах настояною. Усіх щедро напуває криничка. А води в ній не меншає. (В.Чухліб) 1)«Водичка»; 2)«Вербичка»; 3) «Річка»; 4) «Криничка»; 5) «Кухлик»; 6) «Спрага». 3. Визначте тип тексту. У нашого пастуха є чудовий песик. Він увесь чорний, ніби з димаря виліз. Одне вухо вгору, друге вниз. Хвіст бубликом. (За Е. Шимом) а) текст-розповідь; б) текст-опис; в) текст-міркування. — Складіть з речень текст.* Незабаром у неї в лапках опинилася шишка. У ліс прийшла зима. Ось стрибнула з дерева білочка. Занесло сніжком лісові доріжки. Буде тепер чим поживитися малій. VI. Підсумок уроку проводиться за вправою 114, с, 58. VII. Домашнє завдання Пояснення виконання вправи 115, с. 58. | |
| |
Переглядів: 2660 | |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Симетричне вирізування. Витинанки. Серветки (з паперу) |
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?» |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
Дива природи. Редагування текстів |
Всього коментарів: 0 | |