💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Складання тексту за поданим планом і окремими реченнями. Перевірка вмінь, сформованих на основі опрацьованого матеріалу про мову і мовлення,

УРОК № 25

Тема: Складання тексту за поданим планом і окремими реченнями. Перевірка вмінь, сформованих на основі опрацьованого матеріалу про мову і мовлення, текст

Мета: Учити складати текст за поданим планом; розвивати зв'язне мовлення; виховувати мовну культуру, наполегливість, працьовитість; перевірити знання і вміння з матеріалу про мову і мовлення, текст.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Повідомлення теми і завдань уроку

III. Складання тексту за поданим планом. Виконання вправи 112, с. 56.

— Прочитайте речення. Чи складають вони текст? Чому?

— Доберіть до кожної частини плану потрібні речення.

— Як потрібно писати кожну частину тексту?

— Запишіть складений текст. Доберіть до нього заголовок.

IV. Фізкультхвилинка

V. Перевірна робота

— Вкажіть правильне твердження.

1. Мовлення буває:

а) зрозуміле і незрозуміле;

б) усне і писемне.

2. Слово-звертання виділяється на письмі:

а) крапкою або комою;

б) комою або знаком оклику;

в) крапкою.

3. Спорідненими мовами є:

а) українська німецька англійська;

б) українська російська білоруська.

— Допишіть потрібні слова.

1. Пов'язані за змістом речення утворюють________.

2. Текст складається з_______,_____,_________.

3. За типами розрізняють текст- , текст- ,

текст-______.

— Визначте правильну відповідь.

1. Назвіть слова-звертання:

1) Оленка; 2) яблунько; 3) мама; 4) Іванку; 5) сусіде; 6) дощику.

2. Доберіть заголовок до тексту.

Над криничкою верба схилилась. На гілці кухлик висить. Не минають люди кринички. Верба подає їм кухлик, а криничка ласкаво пригощає водицею. Чистою, прохолодною, на лугових травах настояною. Усіх щедро напуває криничка. А води в ній не меншає.

 (В.Чухліб)

1)«Водичка»;

2)«Вербичка»;

3) «Річка»;

4) «Криничка»;

5) «Кухлик»;

6) «Спрага».

3. Визначте тип тексту.

У нашого пастуха є чудовий песик.

Він увесь чорний, ніби з димаря виліз. Одне вухо вгору, друге вниз. Хвіст бубликом.

(За Е. Шимом)

а) текст-розповідь;

б) текст-опис;

в) текст-міркування.

— Складіть з речень текст.*

Незабаром у неї в лапках опинилася шишка. У ліс прийшла зима. Ось стрибнула з дерева білочка. Занесло сніжком лісові доріжки. Буде тепер чим поживитися малій.

VI. Підсумок уроку проводиться за вправою 114, с, 58.

VII. Домашнє завдання

Пояснення виконання вправи 115, с. 58.

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 2660 | Рейтинг: 0.0/0
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт
Симетричне вирізування. Витинанки. Серветки (з паперу)
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?»
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач...
Дива природи. Редагування текстів
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]