Урок 46
Тема. Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край»Мета: ознайомити дітей з процесом виготовлення одягу з тканини; на-вчити оволодівати швами «уперед голку», «через край»; виховувати естетич-ний смак, елементи культури праці. Обладнання: голка, нитки, папір в клітинку, ножиці, зразки швів. ХІД УРОКУ І. Організація класу Учитель Твій одяг вийде, як картинка: Все по тобі — рукав і спинка. Тож на примірці — так годиться — Стій рівно і не смій крутиться! ІІ. Повідомлення теми і мети уроку 1. Бесіда. • Про кого йдеться в загадці? • Як називають людей, які кроють і шиють одяг? 2. Розповідь учителя. • На швейних фабриках виготовляють різні види одягу: • зимовий і літній; • робочий і святковий; • учнівську форму; • одяг для дошкільнят. Професія кравця — одна з найпоширеніших на швейних фабриках і підприємствах. Кравець повинен знати всі види одягу, конструкції і деталі виробів, швей-ні матеріали та основні їх властивості. Кравець повинен захоплюватися малюванням, мати художній смак. ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності — Сьогодні на уроці ми повинні ознайомитися із швами «уперед голку» і «через край», навчитися ними володіти. 1. Показ учителем готових зразків, швів «уперед голку», «через край». 2. Звертається увага на вигляд шва з лицьового і зворотного боків. 3. Розповідається про призначення швів. IV. Прийом навчання шва «уперед голку» 1. Навчання ручних швів на папері з попередньою розміткою крапками. Крапки знаходяться на однаковій відстані одна від одної: 0,5–0,7 мм. 2. Навчання шва «уперед голку» на папері в клітинку. 3. Виконання шва «уперед голку»на тканині з попередньою розміткою. Олівцем учні проводять тонкі лінії, на яких на однаковій відстані став-лять крапки. 4. Виконання шва на тканині «уперед голку» поділяється на такі опе-рації: 1) проколювання тканини голкою із зворотного боку на лицьовий; 2) протягування голки на лицьовий бік; 3) проколювання тканини голкою з лицьового боку на зворотний; 4) протягування голки на зворотній бік, протягування нитки й утворення стібка. 5. Навчання дітей виконувати подвійні проколи одночасно. V. Розвиток практичних умінь і навичок. самостійна робота учнів 1. Учні розпочинають шити швом «уперед голку» на папері в клітинку. 2. За допомогою учителя учні виконують шов «уперед голку» на тканині. Фізкультхвилинка Задивились котики На вербові котики. Раз, два, три, чотири, п’ять! Час прийшов їм спочивать: Відпочине і наш клас. Всі піднесли руки — раз! Два — присіли, руки вниз, На сусіда подивись. Раз — і вгору, Два — і вниз, На сусіда не дивись! Ще присіли, піднялись, Головою похитали Й працювати знов почали. VI. Технологія виконання шва «через край» 1. Зробити розмітку крапками. 2. Крапки повинні бути на однаковій відстані від країв зрізів і одна від од-ної. 3. Виконання шва «через край» можна виконувати зліва направо і навпаки. 4. Відстань між стібками має бути не більше 5 мм. 5. Другим варіантом шва «через край» є подвійний шов «через край». Спо-чатку прошивають в один бік, а потім — в другий. Подвійний шов «че-рез край» є оздоблювальним. VII. Узагальнення знань, умінь і навичок • Хто такий кравець? • Які види швів ви вивчали? • Який вам найбільше сподобався? • Який шов був найскладнішим в опануванні? VIII. Підсумок уроку — Як ви гадаєте, де вам знадобляться знання, вміння і навички, що ви здобули сьогодні на уроці? | |
| |
Переглядів: 2247 | |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
Чорне та Азовське моря. Значення морів |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Вибір безпечного маршруту від дому до школи |
Всього коментарів: 0 | |