💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Зв'язок слів у реченні. Поділ тексту на речення

УРОК № 27

Тема: Зв'язок слів у реченні. Поділ тексту на речення

Мета: Закріпити знання учнів про речення; розвивати вміння встановлювати межі речень, встановлювати зв'язок слів у реченні; вчити розрізняти завершені і незавершені речення; виховувати бережливе ставлення до природи.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Перевірка домашнього завдання

Колективне виправлення помилок.

— Прочитайте ті рядки, що утворюють речення. За якою ознакою можна впевнитися, що це справді речення?

— Прочитайте речення, які відповідають схемі.

III. Актуалізація опорних знань. Каліграфічна хвилинка

— Що ви знаєте про речення? Що воно виражає?

— Як відокремлюється речення в усному і писемному мовленні?

— Урок продовжимо каліграфічною хвилинкою. УЗДздз ві

дзвінок дзвіночки Дзвоник кличе нас до школи,

А дзвіночки кличуть в поле.

IV. Основна частина уроку

1. Робота з підручником.

— Подивіться на малюнок с. 61. Які різні предмети можна назвати дзвоником?

— Подумайте, чому квіти дістали таку назву? Колективна робота.

— Прочитайте текст впр. 121 мовчки. Що ви помітили?

Встановіть межі речень. Прочитайте вголос, позначаючи кінець кожного речення паузою.

— Спишіть текст. Пам'ятайте, що кожне речення треба починати з великої букви, а в кінці ставити крапку.

2. Гра «Впізнайречення».

— Прочитайте на дошці групи слів.

а) Дзвінко соловей лузі в щебече.

б) Дзвінко соловей луг щебетати.

в) Дзвінко щебече соловей в лузі.

— Яка група слів складає речення?

— Чому не можна назвати реченням інші дві групи слів?

— Який висновок можна зробити? (Слова в реченні зв'язані між собою).

3. Робота з підручником.

— Прочитайте групи слів у вправі 122, с. 61.

— Яку групу слів не можна назвати реченням? Чому?

— Прочитайте правило на с. 61. Вивчіть його.

4. Складання речень з окремих слів, записаних на дошці.

— Встановіть зв'язок слів у реченнях. Запишіть складені речення.

 Луки, селом, за.

 Трава, висока, там, зелена.

 Кізок, Іван, пасе, дід.

V. Фізкультхвилинка

 Я Коза-дереза,

 За півкопи куплена,

 Півбока луплена,

 Тупу-тупу ногами,

 Сколю тебе рогами,

 Ніжками затопчу,

 Хвостиком замету.

 Туп-туп-туп.

VI. Узагальнення і систематизація знань

1. Виконання впр. 123. Чи зв 'язані слова в дужках з іншими словами?

— Змініть слова в дужках так, щоб утворилися речення. Запишіть.

2. Робота в парах. Виконання вправи 124, с. 62.

VII. Підсумок уроку

— Що нового про речення дізналися сьогодні?

— Що навчилися робити?

VIII. Домашнє завдання

Виконати вправу 125, с. 62. Вивчити правило нас. 61.

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 1947 | Рейтинг: 0.0/0
Створення засобами кольору певного за характером виразного образу
Повторення вивченого. Розв’язання складеної задачі на три дії за поданим план...
Елементарні уявлення про духовну складову здоров’я. Різні вияви краси поведін...
Фантастичні герої, виліплені з пластиліну
МУЗИЧНИЙ МУЛЬТФІЛЬМ
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]