УРОК № 27 Тема: Зв'язок слів у реченні. Поділ тексту на реченняМета: Закріпити знання учнів про речення; розвивати вміння встановлювати межі речень, встановлювати зв'язок слів у реченні; вчити розрізняти завершені і незавершені речення; виховувати бережливе ставлення до природи. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання Колективне виправлення помилок. — Прочитайте ті рядки, що утворюють речення. За якою ознакою можна впевнитися, що це справді речення? — Прочитайте речення, які відповідають схемі. III. Актуалізація опорних знань. Каліграфічна хвилинка — Що ви знаєте про речення? Що воно виражає? — Як відокремлюється речення в усному і писемному мовленні? — Урок продовжимо каліграфічною хвилинкою. УЗДздз ві дзвінок дзвіночки Дзвоник кличе нас до школи, А дзвіночки кличуть в поле. IV. Основна частина уроку 1. Робота з підручником. — Подивіться на малюнок с. 61. Які різні предмети можна назвати дзвоником? — Подумайте, чому квіти дістали таку назву? Колективна робота. — Прочитайте текст впр. 121 мовчки. Що ви помітили? Встановіть межі речень. Прочитайте вголос, позначаючи кінець кожного речення паузою. — Спишіть текст. Пам'ятайте, що кожне речення треба починати з великої букви, а в кінці ставити крапку. 2. Гра «Впізнайречення». — Прочитайте на дошці групи слів. а) Дзвінко соловей лузі в щебече. б) Дзвінко соловей луг щебетати. в) Дзвінко щебече соловей в лузі. — Яка група слів складає речення? — Чому не можна назвати реченням інші дві групи слів? — Який висновок можна зробити? (Слова в реченні зв'язані між собою). 3. Робота з підручником. — Прочитайте групи слів у вправі 122, с. 61. — Яку групу слів не можна назвати реченням? Чому? — Прочитайте правило на с. 61. Вивчіть його. 4. Складання речень з окремих слів, записаних на дошці. — Встановіть зв'язок слів у реченнях. Запишіть складені речення. Луки, селом, за. Трава, висока, там, зелена. Кізок, Іван, пасе, дід. V. Фізкультхвилинка Я Коза-дереза, За півкопи куплена, Півбока луплена, Тупу-тупу ногами, Сколю тебе рогами, Ніжками затопчу, Хвостиком замету. Туп-туп-туп. VI. Узагальнення і систематизація знань 1. Виконання впр. 123. Чи зв 'язані слова в дужках з іншими словами? — Змініть слова в дужках так, щоб утворилися речення. Запишіть. 2. Робота в парах. Виконання вправи 124, с. 62. VII. Підсумок уроку — Що нового про речення дізналися сьогодні? — Що навчилися робити? VIII. Домашнє завдання Виконати вправу 125, с. 62. Вивчити правило нас. 61. | |
| |
Переглядів: 1905 | |
Що може комп’ютер |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22 |
В гостях у Ганнусі |
Ще про клавіатуру |
Всього коментарів: 0 | |