💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Зв'язок слів у реченні. Поділ тексту на речення

УРОК № 27

Тема: Зв'язок слів у реченні. Поділ тексту на речення

Мета: Закріпити знання учнів про речення; розвивати вміння встановлювати межі речень, встановлювати зв'язок слів у реченні; вчити розрізняти завершені і незавершені речення; виховувати бережливе ставлення до природи.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Перевірка домашнього завдання

Колективне виправлення помилок.

— Прочитайте ті рядки, що утворюють речення. За якою ознакою можна впевнитися, що це справді речення?

— Прочитайте речення, які відповідають схемі.

III. Актуалізація опорних знань. Каліграфічна хвилинка

— Що ви знаєте про речення? Що воно виражає?

— Як відокремлюється речення в усному і писемному мовленні?

— Урок продовжимо каліграфічною хвилинкою. УЗДздз ві

дзвінок дзвіночки Дзвоник кличе нас до школи,

А дзвіночки кличуть в поле.

IV. Основна частина уроку

1. Робота з підручником.

— Подивіться на малюнок с. 61. Які різні предмети можна назвати дзвоником?

— Подумайте, чому квіти дістали таку назву? Колективна робота.

— Прочитайте текст впр. 121 мовчки. Що ви помітили?

Встановіть межі речень. Прочитайте вголос, позначаючи кінець кожного речення паузою.

— Спишіть текст. Пам'ятайте, що кожне речення треба починати з великої букви, а в кінці ставити крапку.

2. Гра «Впізнайречення».

— Прочитайте на дошці групи слів.

а) Дзвінко соловей лузі в щебече.

б) Дзвінко соловей луг щебетати.

в) Дзвінко щебече соловей в лузі.

— Яка група слів складає речення?

— Чому не можна назвати реченням інші дві групи слів?

— Який висновок можна зробити? (Слова в реченні зв'язані між собою).

3. Робота з підручником.

— Прочитайте групи слів у вправі 122, с. 61.

— Яку групу слів не можна назвати реченням? Чому?

— Прочитайте правило на с. 61. Вивчіть його.

4. Складання речень з окремих слів, записаних на дошці.

— Встановіть зв'язок слів у реченнях. Запишіть складені речення.

 Луки, селом, за.

 Трава, висока, там, зелена.

 Кізок, Іван, пасе, дід.

V. Фізкультхвилинка

 Я Коза-дереза,

 За півкопи куплена,

 Півбока луплена,

 Тупу-тупу ногами,

 Сколю тебе рогами,

 Ніжками затопчу,

 Хвостиком замету.

 Туп-туп-туп.

VI. Узагальнення і систематизація знань

1. Виконання впр. 123. Чи зв 'язані слова в дужках з іншими словами?

— Змініть слова в дужках так, щоб утворилися речення. Запишіть.

2. Робота в парах. Виконання вправи 124, с. 62.

VII. Підсумок уроку

— Що нового про речення дізналися сьогодні?

— Що навчилися робити?

VIII. Домашнє завдання

Виконати вправу 125, с. 62. Вивчити правило нас. 61.

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 1905 | Рейтинг: 0.0/0
Що може комп’ютер
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22
В гостях у Ганнусі
Ще про клавіатуру
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]