Урок 105 Тема. Повторення вивченого. Розв’язання складеної задачі на три дії за поданим планомМета: вправляти учнів у застосуванні знань таблиць, арифметичних дій під час обчислень; формувати вміння розв’язувати задачі на три дії. Обладнання: предметні малюнки, таблиця усних обчислень, сигнальні картки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів Перевірка домашнього завдання. Один учень зачитує відповіді прикладів з дужками із № 787. Другий учень зачитує відповіді прикладів без дужок із № 787. II. Узагальнення знань учнів 1 варіант 1. Обчислити. 24 : 3 + 13 27 : 3 + 54 3 · 2 + 6 8 : 3 + 7 6 : 3 + 51 21 : 3 + 7 2. Порівняти вирази. 21 : 3 __14 : 2 6 · 2 __ 3 · 4 5 · 3 __ 2 · 7 18 : 2 __ 18 : 3 3. Розв’язати задачу. Стрічку розрізали на 2 частини, по 8 м у кожній, і ще залишилося 5 м. Якої довжини була стрічка? 2 варіант 1. Обчислити. 8 : 2 + 45 2 · 8 – 7 + 12 3 · 3 – 6 3 · 9 – 7 + 8 14 : 2 – 2 3 · 6 + 2 2. Порівняти вирази. 2 · 7 __ 11 – 2 3 · 3 __ 12 – 2 3 · 5 __ 20 – 4 6 : 2 __ 6 : 3 3. Розв’язати задачу. У 3 квочок по 9 курчат, а в 2 качок по 8 каченят. Скільки дітей у квочок і у качок разом? III. Розвиток математичних умінь 1. Усні обчислення 1) Виконання завдання № 789. 2) Виконання завдання № 790. 2. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 791. Діти складають задачу за даними, поданими в таблиці. — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Про що дізнаємося потім? — Яку дію треба виконати? — Чи можемо відповісти на головне запитання задачі? — Яку дію треба виконати? Діти доходять висновку, що ця задача на три дії. Після аналізу записують задачу в зошитах і розв’язують. 2) Виконання задачі № 788 (самостійно). 3) Перевірка роботи. 4) Самостійна робота. 1 варіант розв’язує задачу № 793; 2 варіант розв’язує задачу № 794. 5) Перевірка роботи. 3. Розв’язання прикладів № 792 (з коментуванням) 4. Гра «Мовчанка» Діти працюють з сигнальними картками. 5. На дошці були записані приклади. Дівчинка була черговою і позатирала знаки дій. Допоможіть відновити приклади. 76 _ 4 _ 7 = 73 38 _ 5 _ 6 = 39 89 _ 3 _ 6 = 92 98 _ 9 _ 2 = 87 IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 132 № 795, № 796. | |
| |
Переглядів: 3320 | |
Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людину |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас |
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми |
Всього коментарів: 0 | |