Урок 17. МУЗИКА РОЗПОВІДАЄВступ Розповідає музика, про все, що є на світі! Як вдалину біжить ріка, милуючись у літі. Як сонце в синіх небесах промінням землю гріє, Про кожну квітку у лісах, про спогади та мрії. Про щиру пісню солов’я, про верби і калину, Про землю, що навік моя, — співучу Україну. Як хуртовина білий сніг розсипала навколо, І як дзвінкоголосий сміх збирає друзів в коло. Як грізно за вікном бурчить зимова завірюха, Як важко, коли друг мовчить або немає друга. Про дзвін джерельного струмка й ліси, дощами вмиті. Розповідає музика про все, що є на світі! Демонстрація пісні "Морозець” Музика „живе” поруч з кожним із нас і може розповісти геть про все на світі. Прослухайте і вивчіть пісню української композиторки Богдани Фільц „Морозець”. Вона розповість нам про мороз і дітей узимку, передасть їх любов до зимових забав. Поміркуйте, чи трапляється влітку те, що описане в цій пісні. Розучування пісні "Морозець” Морозець, морозець, Пощипав нам щічки. Теплі валянки у нас, Шубки й рукавички. Морозець, морозець - Плещемо в долоні. У дівчаток і хлоп’ят Носики червоні. Слухання. Д. Кабалевський. „Зайчик дражнить ведмедика” Композитор Дмитро Кабалевський зобразив у своєму музичному творі, як зайчик дражнить ведмедика. Саме так і називається твір: „Зайчик дражнить ведмедика”. Прослухайте його і розкажіть, що ви уявляли, коли звучала музика. Аналіз прослуханого твору Музика розповідає нам фантастичну історію про ведмедика і зайчика. Про зайчика розповідають високі, легкі, швидкі звуки музики, а про ведмедика – низькі, тяжкі та довгі. І оскільки ці звуки поєднані між собою, складається враження, що хтось із кимось дражниться. Завдання Який настрій пісні "Морозець”? Хто дражнить ведмедика у музичному творі Д. Кабалевського? Підсумки уроку Пісня Богдани Фільц „Морозець” розповіла нам про мороз і дітей узимку, а музичний твір Дмитра Кабалевського „Зайчик дражнить ведмедика” – історію ведмедика та зайчика. Джерело: noindex | |
|
| |
| Переглядів: 1719 | |
| ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
| Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
| Лінія, пляма, крапка, штрих як засоби створення форми. Графічні матеріали та ... |
| Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
| Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи |
| Всього коментарів: 0 | |