💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які двічі містять відношення «на... більше» («менше»)

УРОК 125

Тема: Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які двічі містять відношення «на... більше» («менше»). Поняття «довжина» і «ширина» прямокутника

Мета: вправляти учнів у розв'язуванні прикладів і задач на додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток; дати поняття довжини і ширини прямокутника; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність, повагу одне до одного, бажання вчасно прийти на допомогу.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. повторення і закріплення вивченого матеріалу

 1 Гра «Віконця»

2 Гра «Естафета»

Учням пропонується вибрати завдання посильного для себе рівня.

1 рівень2 рівень3 рівень

73 - 1 =74 - 70 = 72 - 70 + 20 =

42 + 1 =43 - 40 = 80 + 4 + 6 =

50 - 10 = 62 - 2 =59 - 50 - 9 =

40 + 10 = 90 + 8 =25 + 5 + 40 =

30 - 1 =37 - 3 =40 + 40 + 2 =

 3 Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— За допомогою цифр 4; 7; 8 запишіть дев’ять різних двоцифрових чисел.

 4 Математичний диктант

 • Записати цифрами числа : дев’яносто два, двадцять дев’ять, вісімдесят, сорок три, сімдесят чотири;

 • записати числа, які передують числам: вісімдесят сім, тридцять, сто;

 • записати число, що йде за числом 89;

 • записати число, яке містить 6 дес. 7 од.;

 • записати всі числа другого десятка.

5 Виконання завдань

1) Робота за таблицями.

Числа Знайти

40 і 1суму

40 і 1різницю

32 і 32 суму

Числа Знайти

40 і 10 різницю

40 і 10 суму

15 і 62 суму

2) Розв’язування прикладу (коментовано).

 56 + 22

3) Знайдіть приклади з відповіддю 35; 66; 89.

 22 + 13 63+25 55 + 3490 - 1

 40 - 160 + 624 + 1148 + 41

● Фізкультхвилинка

Раз, два! Час вставати,

Будемо відпочивати.

Три, чотири! Присідаймо,

Швидко втому проганяймо.

П’ять, шість! Засміялись,

Кілька раз понахилялись.

 Зайчик сонячний до нас Завітав у світлий клас. Будем бігати, стрибати, Щоб нам зайчика впіймати.

 Прудко зайчик утікає І промінчиками грає. Сім, вісім! Час настав Повернутися до справ.

 6 Розв'язування задачі

Навколо школи учні посадили 11 кущів шипшини, глоду — на 12 кущів більше, ніж шипшини, а бузку — на 23 кущі більше, ніж глоду. Скільки кущів бузку посадили учні?

На дошці — коротка умова завдання.

 1) Виконання практичного завдання.

 — Накресліть три відрізки: перший завдовжки 7 см, другий — на 2 см довший від першого, а третій — на 4 см довший від другого.

 — На скільки сантиметрів перший відрізок коротший за третій?

 2) Повторення геометричних понять.

 — Назвіть елементи многокутника.

 — Яка геометрична фігура називається прямокутником?

 На дошці — прямокутник, розташований довільно.

 — Як довести, що намальований чотирикутник — прямокутник?

 — Покажіть більшу і меншу сторони цього прямокутника.

 — Більшу сторону називають довжиною, меншу — шириною прямокутника.

 3) Навчання креслення прямокутника.

 — Повчимося креслити прямокутник.

 — Накресліть прямокутник, довжина якого — 5 см, а ширина — 3 см. Як можна його розташувати?

 — Проведіть у ньому відрізок так, щоб він розділив прямокутник на два трикутники.

— Що відомо про кущі глоду?

— Якою дією можна це дізнатися?

— Що відомо про кущі бузку?

— Якою дією можна відповісти на це питання?

 7 Робота з геометричним матеріалом

 8 Офтальмологічна пауза

 9 Тестування

 1) Позначте число, у якому 3 десятки і 9 одиниць. а) 33;б) 93;в) 39.

2) Між якими числами знаходиться число 59? а) 60 і 61; б) 58 і 60; в) 58 і 57.

 3) У якому ряді числа розташовані в порядку зростання?

а) 22; 43; 67; 84; 36; 98;

б) 22; 36; 43; 98; 84; 67;

в) 22; 36; 43; 67; 84; 98.

 4) У якому ряді числа розташовані в порядку спадання?

а) 37; 55; 26; 44; 93; 75;

б) 93; 75; 37; 55; 26; 44;

в) 93; 75; 55; 44; 37; 26.

 5) Позначте ряд чисел, у якому кожне наступне число більше попереднього на 1 десяток.

а) 36; 66; 46; 76; 56; 86;

б) 36; 46; 56; 66; 76; 86;

в) 36; 37; 38; 39; 40; 41.

 6) Поставте знак >, < або = .

2 дм 1 см О 19 см

 7) Поставте знак >, < або = .

6 м 9 дм О 69 дм

 8) Розв’яжіть задачу.

Сестрі 22 роки, вона молодше за брата на 14 років. Скільки років братові?

а) 35; б) 8;в)36.

 9) Розв’яжіть задачу.

На пасіці було 25 вуликів. Через рік число вуликів збільшилося на 32. Скільки вуликів стало на пасіці через рік? а) 56; б) 57;в) 58.

 10) Позначте число, в якому число десятків на 3 більше числа одиниць.

а)73,б) 53, в) 63.

 10 Розв'язування логічних завдань

 • На грядці стрибало 8 горобців. Прилетіли ще 2 горобці. Кіт підкрався, схопив одного горобця і втік. Скільки горобців залишилося на грядці?

 • З чисел 1; 2; 3; 4; 6; 11; 12; 13; 15 доберіть три доданки та отримайте суму 18.

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

 — Яке завдання виявилося найскладнішим?

 — А яке — найцікавішим?

 — Оцініть свою роботу на уроці смайликом.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 2130 | Рейтинг: 0.0/0
Аплікація з кольорового паперу «квітка»
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом
Контрольна робота № 3
Поняття про будову фігури людини (тулуб, голова, руки, ноги), порівняння цих ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]