УРОК 125 Тема: Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які двічі містять відношення «на... більше» («менше»). Поняття «довжина» і «ширина» прямокутникаМета: вправляти учнів у розв'язуванні прикладів і задач на додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток; дати поняття довжини і ширини прямокутника; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність, повагу одне до одного, бажання вчасно прийти на допомогу. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. повторення і закріплення вивченого матеріалу 1 Гра «Віконця» 2 Гра «Естафета» Учням пропонується вибрати завдання посильного для себе рівня. 1 рівень2 рівень3 рівень 73 - 1 =74 - 70 = 72 - 70 + 20 = 42 + 1 =43 - 40 = 80 + 4 + 6 = 50 - 10 = 62 - 2 =59 - 50 - 9 = 40 + 10 = 90 + 8 =25 + 5 + 40 = 30 - 1 =37 - 3 =40 + 40 + 2 = 3 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — За допомогою цифр 4; 7; 8 запишіть дев’ять різних двоцифрових чисел. 4 Математичний диктант • Записати цифрами числа : дев’яносто два, двадцять дев’ять, вісімдесят, сорок три, сімдесят чотири; • записати числа, які передують числам: вісімдесят сім, тридцять, сто; • записати число, що йде за числом 89; • записати число, яке містить 6 дес. 7 од.; • записати всі числа другого десятка. 5 Виконання завдань 1) Робота за таблицями. Числа Знайти 40 і 1суму 40 і 1різницю 32 і 32 суму Числа Знайти 40 і 10 різницю 40 і 10 суму 15 і 62 суму 2) Розв’язування прикладу (коментовано). 56 + 22 3) Знайдіть приклади з відповіддю 35; 66; 89. 22 + 13 63+25 55 + 3490 - 1 40 - 160 + 624 + 1148 + 41 ● Фізкультхвилинка Раз, два! Час вставати, Будемо відпочивати. Три, чотири! Присідаймо, Швидко втому проганяймо. П’ять, шість! Засміялись, Кілька раз понахилялись. Зайчик сонячний до нас Завітав у світлий клас. Будем бігати, стрибати, Щоб нам зайчика впіймати. Прудко зайчик утікає І промінчиками грає. Сім, вісім! Час настав Повернутися до справ. 6 Розв'язування задачі Навколо школи учні посадили 11 кущів шипшини, глоду — на 12 кущів більше, ніж шипшини, а бузку — на 23 кущі більше, ніж глоду. Скільки кущів бузку посадили учні? На дошці — коротка умова завдання. 1) Виконання практичного завдання. — Накресліть три відрізки: перший завдовжки 7 см, другий — на 2 см довший від першого, а третій — на 4 см довший від другого. — На скільки сантиметрів перший відрізок коротший за третій? 2) Повторення геометричних понять. — Назвіть елементи многокутника. — Яка геометрична фігура називається прямокутником? На дошці — прямокутник, розташований довільно. — Як довести, що намальований чотирикутник — прямокутник? — Покажіть більшу і меншу сторони цього прямокутника. — Більшу сторону називають довжиною, меншу — шириною прямокутника. 3) Навчання креслення прямокутника. — Повчимося креслити прямокутник. — Накресліть прямокутник, довжина якого — 5 см, а ширина — 3 см. Як можна його розташувати? — Проведіть у ньому відрізок так, щоб він розділив прямокутник на два трикутники. — Що відомо про кущі глоду? — Якою дією можна це дізнатися? — Що відомо про кущі бузку? — Якою дією можна відповісти на це питання? 7 Робота з геометричним матеріалом 8 Офтальмологічна пауза 9 Тестування 1) Позначте число, у якому 3 десятки і 9 одиниць. а) 33;б) 93;в) 39. 2) Між якими числами знаходиться число 59? а) 60 і 61; б) 58 і 60; в) 58 і 57. 3) У якому ряді числа розташовані в порядку зростання? а) 22; 43; 67; 84; 36; 98; б) 22; 36; 43; 98; 84; 67; в) 22; 36; 43; 67; 84; 98. 4) У якому ряді числа розташовані в порядку спадання? а) 37; 55; 26; 44; 93; 75; б) 93; 75; 37; 55; 26; 44; в) 93; 75; 55; 44; 37; 26. 5) Позначте ряд чисел, у якому кожне наступне число більше попереднього на 1 десяток. а) 36; 66; 46; 76; 56; 86; б) 36; 46; 56; 66; 76; 86; в) 36; 37; 38; 39; 40; 41. 6) Поставте знак >, < або = . 2 дм 1 см О 19 см 7) Поставте знак >, < або = . 6 м 9 дм О 69 дм 8) Розв’яжіть задачу. Сестрі 22 роки, вона молодше за брата на 14 років. Скільки років братові? а) 35; б) 8;в)36. 9) Розв’яжіть задачу. На пасіці було 25 вуликів. Через рік число вуликів збільшилося на 32. Скільки вуликів стало на пасіці через рік? а) 56; б) 57;в) 58. 10) Позначте число, в якому число десятків на 3 більше числа одиниць. а)73,б) 53, в) 63. 10 Розв'язування логічних завдань • На грядці стрибало 8 горобців. Прилетіли ще 2 горобці. Кіт підкрався, схопив одного горобця і втік. Скільки горобців залишилося на грядці? • З чисел 1; 2; 3; 4; 6; 11; 12; 13; 15 доберіть три доданки та отримайте суму 18. VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Яке завдання виявилося найскладнішим? — А яке — найцікавішим? — Оцініть свою роботу на уроці смайликом. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2108 | |
Панно для класної кімнати |
Гори України |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та ж... |
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю |
Всього коментарів: 0 | |