Урок № 11 Тема: Столи бувають різні.Мета уроку:
Обладнання: програма «Paint». Хід уроку
І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки. 1. Хвастливий учень, вирішивши показати свої глибокі пізнання однокласниці, став від’єднувати монітор і клавіатуру від несправного комп’ютера.
2. Дуже старанна учениця, виконуючи завдання на комп’ютері, присунулась впритул до екрана монітора і стала водити пальцем по тексту на екрані монітора.
ІІ. Перевірка домашнього завдання. 1. Робота над запитаннями Діти, ви вже знаєте, як поводитись у комп’ютерному класі; вивчили багато нового і цікавого на уроках інформатики.
2. Перевірка завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 23 з підручника. Розминка. На минулому уроці ви розв’язували задачі для допитливих. Сьогодні ми будемо працювати з геометричним матеріалом.
Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні, діти, я вас ознайомлю з різними столами. Це і є тема уроку «Столи бувають різні». (Тема записана на дошці). На цьому уроці ви дізнаєтесь, які бувають столи, яке їх призначення, будете конструювати малюнки з геометричних фігур. ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Розповідь вчителя з елементами бесіди.
Стіл, за яким ви пишете, малюєте, називають робочим. Комп’ютер теж має робочий стіл. На робочому столі розташовані маленькі картинки-піктограми. Під кожною піктограмою є напис. Якщо підвести курсор до піктограми і клацнути двічі лівою кнопкою миші (а ви вже вмієте це швидко робити), то комп’ютер зразу відреагує. Почне працювати програма, якій відповідає ця піктограма. 2. Робота з підручником. Діти, ви послухали розповідь про різні столи. А тепер відкрийте підручник на с. 24 і будемо читати ланцюжком. Питання:
3. Фізкультхвилинка. Віє вітер нам в лице, Захиталось деревце. Вітерець все тихше, тихше, Деревце все нижче, нижче.
ІV. Робота за комп’ютером. 1. Бесіда. А зараз ми перейдемо до роботи за комп’ютером.
Тихенько сядьте за свій комп’ютер. Сьогодні ви будете створювати цікаві малюнки з простих геометричних фігур. (Демонстрація учням за допомогою мультимедійного проектора). 2. Практична робота учнів 3. Релаксація. Ваші очі втомились, тому виконаємо кілька вправ для очей.
V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. Урок наближається до кінця; перевіримо, як засвоїли тему уроку.
VІ. Домашнє завдання. 1. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» (Підручник, сторінка 25) 2. Намалювати на столі багато різних речей. Чи всі вони повинні знаходитися на робочому столі? Що зайве? Вибирайте завдання за власним бажанням. | |
| |
Переглядів: 1924 | |
В гостях у Ганнусі |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18 |
Комбінована аплікація |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Всього коментарів: 0 | |