Урок 41 Тема. Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданкаМета: вправляти учнів у додаванні круглих десятків; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка, розвивати логічне мислення. Обладнання: предметні малюнки, таблиці для усної лічби, схеми задач, колесо з секторами, фішки, медалі. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів — Сьогодні ви побуваєте на лісовій телепередачі «Що? Де? Коли?». З командою знавців другого класу гратимуть учні з лісової школи, лісові звірята: Зайчик, Їжачок, Білочка, Сорока-Білобока, Ведмедик і Лисичка. Я буду ведучою гри. Найактивніші учасники будуть нагороджуватися фішками. 1. Учитель крутить барабан, стрілка вказує на сектор 1. — З вами грає Їжачок. Він проведе «Розумову розминку». На столі у вчителя лежать незвичайні геометричні фігури, на яких написані приклади. Учні за бажанням підходять і розв’язують приклади. Розв’язавши приклади і розташувавши фігури в порядку збільшення відповідей, виходить певний візерунок — орнамент з геометричних фігурок. 30 + 1 4 + 9 18 – 9 20 – 8 13 – 6 50 + 20 6 + 5 25 – 20 43 – 3 26 – 1 40 – 1 100 – 20 8 – 7 1 + 9 — На які три групи можна поділити числа, записані в даному ряду? — Яке число в ряду найбільше? Найменше? — Назвіть числа — круглі десятки. — Назвіть сусідів числа 39. (Учитель нагороджує найактивніших учнів фішками.) 2. Учитель крутить барабан. Сектор 2. — З нами грає Зайчик. Він приніс на урок цікаві вирази. 18 – (7 – 3) = 16 – (4 + 5) = 5 + 7 – 12 = — Як називаються числа при додаванні? — Як називаються числа при відніманні? — Прочитати приклади різними способами. 13 – 7 4 + 8 3. — Граємо далі. З нами грає Метелик. Він підготував для вас «Чарівні трикутники» Вставте в порожні кружечки числа так, щоб сума всіх чисел на одному боці трикутника дорівнювала 20. II. Р озвиток математичних умінь 1. — Граємо далі. З нами грає Ведмедик. Він пропонує нам розв’язати завдання № 315 (самостійно). 2. Взаємоперевірка роботи 3. Виконання завдання № 316 (з коментуванням) 4. Виконання завдання № 317 Діти записують це завдання в зошитах і на дошці. 40 + (60 – 20) (70 + 30) – 50 80 – (70 – 50) 5. Фізкультхвилинка 6. Робота над задачами Учитель крутить барабан. — З нами грає Сорока-Білобока. Вона пропонує вам розв’язати задачі. 1) Розв’язання задачі № 318. (Творча робота над задачею.) I — 40 ц. II — 30 ц III — ? ц. }90 ц. — Про що можна дізнатися, обчислив такий вираз? (40 – 30) — Про що можна дізнатися, обчисливши такий вираз? (40 + 30) — Який вираз відповідає скороченому запису задачі? 2) Розв’язання задачі № 319. Діти обирають із запропонованих вчителем схему задачі. Розв’язують задачу самостійно. 3) Перевірка роботи. 4) Розв’язання задачі № 320. Дятел ховається на дереві на висоті 17 метрів, а білка — на висоті 8 метрів. 17 – 8 = 9 (м) Відповідь: відстань між білкою і дятлом 9 метрів. 7. —Граємо далі. З нами грає Лисичка. Оскільки Лисичка хитра, завдання в неї непрості. • З однієї берези зірвали 14 яблук, а з другої — 10. Скільки всього яблук зірвали? • На свій день народження Пончик запросив 6 коротунчиків. На скільки частин розрізали пиріг, якщо кожен гість з’їв по 1 шматочку, а Пончик з’їв стільки, скільки всі гості разом? • Чотири індики пішли на музики, танцювали, гупали. Скільки лапок гупало? • На галявині пасеться кілька кіз. У них 12 ніг. Скільки голів у цих кіз? Скільки рогів? III. Підсумок уроку — Ось наша гра і добігла кінця. Ви, діти,— молодці. (Вчитель нагороджує дітей за кількістю отриманих фішок.) IV. Домашнє завдання С. 61 № 321, № 322. | |
| |
Переглядів: 1143 | |
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур |
Комбінована аплікація |
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Всього коментарів: 0 | |