💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка

Урок 41

Тема. Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка

Мета: вправляти учнів у додаванні круглих десятків; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка, розвивати логічне мислення.

Обладнання: предметні малюнки, таблиці для усної лічби, схеми задач, колесо з секторами, фішки, медалі.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

— Сьогодні ви побуваєте на лісовій телепередачі «Що? Де? Коли?».

З командою знавців другого класу гратимуть учні з лісової школи, лісові звірята: Зайчик, Їжачок, Білочка, Сорока-Білобока, Ведмедик і Лисичка. Я буду ведучою гри. Найактивніші учасники будуть нагороджуватися фішками.

1. Учитель крутить барабан, стрілка вказує на сектор 1.

— З вами грає Їжачок. Він проведе «Розумову розминку».

На столі у вчителя лежать незвичайні геометричні фігури, на яких написані приклади. Учні за бажанням підходять і розв’язують приклади. Розв’язавши приклади і розташувавши фігури в порядку збільшення відповідей, виходить певний візерунок — орнамент з геометричних фігурок.

30 + 1

4 + 9

18 – 9

20 – 8

13 – 6

50 + 20

6 + 5

25 – 20

43 – 3

26 – 1

40 – 1

100 – 20

8 – 7

1 + 9

— На які три групи можна поділити числа, записані в даному ряду?

— Яке число в ряду найбільше? Найменше?

— Назвіть числа — круглі десятки.

— Назвіть сусідів числа 39.

(Учитель нагороджує найактивніших учнів фішками.)

2. Учитель крутить барабан. Сектор 2.

— З нами грає Зайчик. Він приніс на урок цікаві вирази.

18 – (7 – 3) = 16 – (4 + 5) = 5 + 7 – 12 =

— Як називаються числа при додаванні?

— Як називаються числа при відніманні?

— Прочитати приклади різними способами.

13 – 7 4 + 8

3. — Граємо далі. З нами грає Метелик.

Він підготував для вас «Чарівні трикутники»

Вставте в порожні кружечки числа так, щоб сума всіх чисел на одному боці трикутника дорівнювала 20.

II. Р озвиток математичних умінь

1. — Граємо далі. З нами грає Ведмедик.

Він пропонує нам розв’язати завдання № 315 (самостійно).

2. Взаємоперевірка роботи

3. Виконання завдання № 316 (з коментуванням)

4. Виконання завдання № 317

Діти записують це завдання в зошитах і на дошці.

40 + (60 – 20)

(70 + 30) – 50

80 – (70 – 50)

5. Фізкультхвилинка

6. Робота над задачами

Учитель крутить барабан.

— З нами грає Сорока-Білобока.

Вона пропонує вам розв’язати задачі.

1) Розв’язання задачі № 318. (Творча робота над задачею.)

I — 40 ц.

II — 30 ц

III — ? ц.

}90 ц.

— Про що можна дізнатися, обчислив такий вираз? (40 – 30)

— Про що можна дізнатися, обчисливши такий вираз? (40 + 30)

— Який вираз відповідає скороченому запису задачі?

2) Розв’язання задачі № 319.

Діти обирають із запропонованих вчителем схему задачі.

Розв’язують задачу самостійно.

3) Перевірка роботи.

4) Розв’язання задачі № 320.

Дятел ховається на дереві на висоті 17 метрів, а білка — на висоті

8 метрів.

17 – 8 = 9 (м)

Відповідь: відстань між білкою і дятлом 9 метрів.

7. —Граємо далі. З нами грає Лисичка.

Оскільки Лисичка хитра, завдання в неї непрості.

• З однієї берези зірвали 14 яблук, а з другої — 10. Скільки всього яблук зірвали?

• На свій день народження Пончик запросив 6 коротунчиків. На скільки частин розрізали пиріг, якщо кожен гість з’їв по 1 шматочку, а Пончик з’їв стільки, скільки всі гості разом?

• Чотири індики пішли на музики, танцювали, гупали. Скільки лапок гупало?

• На галявині пасеться кілька кіз. У них 12 ніг. Скільки голів у цих кіз? Скільки рогів?

III. Підсумок уроку

— Ось наша гра і добігла кінця. Ви, діти,— молодці. (Вчитель нагороджує дітей за кількістю отриманих фішок.)

IV. Домашнє завдання

С. 61 № 321, № 322.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.11.2013)
Переглядів: 1143 | Рейтинг: 0.0/0
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур
Комбінована аплікація
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок
Щоб бути здоровим і все встигати робити
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]