Урок 47–48
Тема. Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікацієюМета: закріпити знання про шви «уперед голку» і «через край»; навча-тися розкроювати і шити фартушок прямокутної форми для ляльки; оз-доблювати його аплікацією; виховувати навички культури праці, естетич-ний смак. Матеріали й інструменти: тканини, нитки, голка, ножиці, шаблон пря-мокутної форми, зразки готових виробів — фартушка. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Підготовка робочого місця Перевірка в учнів наявності необхідних матеріалів та інструментів. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку 1. Розгадування загадок Маю вуха, гострий ніс, із бавовни в мене хвіст. (Голка з ниткою) Усіх обшиваю, сама одягу не маю. (Голка) 2. Розповідь учителя. — Сьогодні ми з вами будемо шити фартух для ляльки прямокутної фор-ми. Потрібно звернути увагу на такі етапи роботи. 1) Учитель показує зразки готових виробів різної форми викрійки. 2) Особливу увагу вчитель звертає на той фартушок, який діти мають ви-готовити на уроці. 3) Звертається увага на послідовність виготовлення фартуха. IV. Практична діяльність 1. Повторення правил безпечної праці з голкою і ножицями. 2. Прикріплення до тканини шаблона з цупкого паперу прямолінійної форми. 3. Проведення олівцем або крейдою ліній, по яких вирізують тканину. 4. З чотирьох сторін відгинаємо смужки шириною по півсантиметра. 5. Пришиваємо зметувальним швом і закріплюємо швом «уперед голку». 6. Пришивання вузенької тасьми з поперечних сторін швом «уперед голку». V. Підбиття підсумків першого етапу Учитель перевіряє якість виконання виробу. Виставка кращих робіт. VI. Оздоблення фартушка швом «уперед голку» та аплікацією 1. Актуалізація опорних знань. 1) Повторення видів швів, вивчених на попередніх уроках. 2) Вибір за власним задумам аплікації для оздоблення фартушка. — Для аплікації ви можете обрати будь-який малюнок. У майбутньому ми навчатимемося робити аплікації із сюжетом — вони виглядатимуть, мов картин-ки. А почнемо ми з простих предметів, а з яких саме, ви здогадайтесь самі. Учитель читає загадки, учні їх відгадують і роздивляються зразки зобра-жень цих предметів, що можуть бути використані в аплікації. У святковому залі стоїть, як картинка, Весела, зелена красуня — ... (ялинка). За горами, за лісами Золотий кружок встає. (Сонце) Без рук, без ніг, тільки з рогами, А ходить попід небесами. (Місяць) В небі я яскраво сяю І ялинку прикрашаю. Є у мене п’ять кінців. Відгадали? Молодці! (Зірка) Є шляпка, є ніжка, А по землі не ходить. (Гриб) Є у дуба, є у клена. Я і жовтий, і зелений. А в сосни мене немає. Хто загадку відгадає? (Листя) 2. Трудова діяльність учнів. — Для того, щоб оздобити фартушок аплікацією, потрібно виконати таку послідовність дій: 1) підібрати тканину і малюнок для аплікації; 2) перенести малюнок на тканину; 3) вирізати аплікацію і приметати її до виробу дрібними стібками; 4) краї аплікації пришиваємо швом «через край». 5) вишиваємонеобхідні контурні лінії всередині аплікації швом «уперед голку». VII. Підбиття підсумків другого етапу Проводиться аналіз виготовлених виробів. Звертається увага на недолі-ки, які допустили учні при виконанні роботи. Виділяються кращі роботи учнів. — Які вироби вам найбільше сподобалися. Чим саме? VIII. Прибирання робочих місць | |
| |
Переглядів: 2862 | |
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19 |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Праця людей у місті (селі) |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
Всього коментарів: 0 | |