Урок 24. ПТАШИНА МУЗИКАВступ Повторіть і виконайте пісню „Зацвіла в долині”. Намагайтеся рівномірно протягувати голосні звуки – вийде гарна вокальна музика! Продовження розучування пісні „Зацвіла в долині” Караоке. Пісня „Зацвіла в долині” Демонстрація пісні „Щебетала пташечка” Сьогодні ми розглянемо пташину музику, адже саме птахи – найкращі музиканти в природі. Їх дуже багато. Соловейко, наприклад, щебече і тьохкає, зозуля – кує, горобчик – цвірінькає, журавлі – курличуть... Прослухаймо українську народну пісню „Щебетала пташечка”. А потім розпочнемо її розучувати! Розучування. „Щебетала пташечка” Розповідь про обряд закликання пташок Колись вважали, що 22 березня починається справжня весна, адже за народними повір’ями, саме цього дня з далеких країв поверталися пташки. У цей день випікали обрядове печиво у вигляді жайворонків чи голубів, а діти, взявши це печиво, вибігали за околицю і закликали птахів. Птахів викликаю з далекого краю: Летіть, соловейки, на наші земельки, Спішіть, ластівоньки, пасти корівоньки. Слухання. В. Сокальський. "Пташка” Прослухайте твір українського композитора Володимира Сокальського „Пташка” і поміркуйте, почуття пташки він передає. Завдання Як співають пташки? Чи може музика передати спів пташки? Які звуки їй потрібно для цього взяти? Чи може музика передати почуття пташки? Які саме? Підсумки Сьогодні ми говорили про найкращих у природі музикантів (пташок), зокрема розпочали розучувати пісню „Щебетала пташечка”, а також прослухали твір Володимира Сокальського „Пташка”. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1546 | |
Значення повітря для живої природи |
«Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). ... |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Тематичне ліплення за малюнком і власним задумом. Створення композиції за мот... |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
Всього коментарів: 0 | |