УРОК № 26 Тема: Речення як група зв'язаних між собою слів, що виражають закінчену думку. Вимова і написання слів учитель, учителькаМета: Формувати в учнів поняття про речення як одиницю мовлення; учити виділяти паузою, правильно вимовляти і писати слова учитель, учителька; розвивати увагу, вміння спостерігати мовні явища; робити висновки; виховувати уважне ставлення до природи. Обладнання: Сюжетні малюнки. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Каліграфічна хвилинка У У у уч ит тель учитель учителька учитись Учителька ввійшла до класу і посмішку з собою принесла. — Поділіть слова учитель і учителька на склади для переносу. III. Актуалізація опорних знань — Згадайте, що ви знаєте про речення? З чого воно складається? З якої букви пишеться? Що ставиться в кінці речення? Як пишуться слова у реченні? Додаткове завдання. IV. Повідомлення теми і завдань уроку — Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему: «Речення». V. Вивчення нового матеріалу 1. Робота з підручником. Виконання вправи 116, с. 59. — Прочитайте текст. — Скільки у ньому абзаців? Про що говориться в кожному з них? — До якого типу відноситься цей текст? — Як позначається у тексті кінець кожного речення? — А як ви виділяли кінець речення в усному мовленні? (Паузою). — Спишіть друге речення. 2. Виконання вправи 117, с. 59. Ознайомлення з правилом. — Прочитайте групи слів. — Яка з них виражає закінчену думку? — Отже, що можна сказати про речення? — Прочитайте правило і запам'ятайте його. 3. Гра «Складиречення про...» — Користуючись малюнками, що є на дошці, дайте вашому сусіду завдання скласти речення про когось або про щось. Не забувайте вживати звертання і ввічливі слова. (Світлано, склади, будь ласка,речення про зайчика). 4. Виконання вправи 18, с. 59. — Прочитайте. — Як ви виділяли кінець речення в усному мовленні? — А як відокремлюються речення на письмі? — Скільки речень в цьому тексті? — Що виражає кожне речення? Прочитайте речення, в яких закінчену думку виражено одним словом. — Самостійно виконайте завдання 3 до вправи. VI. Фізкультхвилинка Я біжу, біжу по гаю, Я метелика спіймаю. А метелик не схотів — Геть від мене полетів. VII. Узагальнення знань 1. Виконання вправи 119, с. 60. — Прочитайте. — Скільки речень в цьому вірші? Як вони виділені на письмі? Як ви виділяли їх при читанні? — Чим відрізняються тексти попередньої і цієї вправи? — Як ви розумієте речення: «Край неба палає»? — Спишіть останнє речення. Поділіть для переносу слова соловейко і сонце. (Перевірка виконаного). 2. Гра «Відокрем речення». Вчитель читає вірш, а діти, почувши кінець речення, плещуть в долоні. Як багато знаю я В мене є книжок багато — І новенькі, і старі. Як піду до школи з татом, Всі книжки віддам сестрі. Хай вона сама читає Про лисичку й журавля. Хай вона, мала, узнає, Як багато знаю я. VIII. Підсумок уроку — Що є одиницею мовлення? — З чого складається речення? — Що виражає речення? — Як виділяється кінець речення в усному мовленні і на письмі? IX. Домашнє завдання Вправа 120. Пояснення виконання. | |
| |
Переглядів: 2179 | |
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка |
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок» |
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво |
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка» |
Народні промисли України |
Всього коментарів: 0 | |