УРОК № 38 Тема: Поширення речень за допомогою питаньМета: Учити поширювати речення за допомогою питань; розвивати зв'язне мовлення, вміння писати під диктовку; виховувати любов до природи. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте текст по одному реченню. Називайте головні слова в них. — Якими за метою висловлювання є всі ці речення? — Прочитайте, як ви встановили зв'язок між словами у третьому реченні. III. Актуалізація опорних знань 1. Каліграфічна хвилинка. Я чаю оло три молоток Я навчаюся у тата Молоток в руках тримати. — Підкресліть у реченні головні слова. 2. Зорово-слуховий диктант. З-за хмари виглянуло сонечко. Заяснів зелений ліс. Висохли останні сльозинки дощу. — Перевірте написане. — Підкресліть в кожному реченні головні слова. IV. Повідомлення теми і завдань уроку V. Вивчення нового матеріалу 1. Спостереження за поширенням речень іншими словами. Вправа 177, с. 83 (усно). — Прочитайте речення. — З яких слів складається перше речення? (З головних). — Скільки слів у другому реченні? Яке слово додали? Поставте до нього питання. — Скільки слів у третьому реченні? Яке слово додали? Поставте до нього питання. — Як ви думаєте, яке з речень повніше виражає думку? — Запам'ятайте: додаючи до головних слів у реченні інші слова, ми поширюємо речення. Таким чином повніше виражається думка. 2. Поширення речень іншими словами. Вправа 178, с. 83. — Прочитайте речення. З яких слів вони складаються? — Доповніть їх словами з правого стовпчика. Подумайте, в якій послідовності записувати слова у реченні. — Запишіть поширені речення. VI. Фізкультхвилинка Сонце за берізку, А ми за доріжку. Сонце за ялинку, А ми через нивку. Уже сонце над дубами, Трясуть коні поводами. Трясіть, не трясіть — Додому везіть. VII. Узагальнення і закріплення вивченого матеріалу 1. Самостійна робота. Виконання вправи 176, с. 82. Перевірка виконання. 2. Гра «Додай словечко». — Поширте речення, по черзі додаючи до них по одному слову. Виграє той, хто повторить без помилки попереднє речення і додасть своє слово. Зразок. Білочка стрибає. Весела білочка стрибає. Весела білочка прудко стрибає. Весела білочка прудко стрибає по деревах. В лісі весела білочка прудко стрибає по деревах. Завдання. Олег жував. Песик біг. Сонечко світило. Посадив дід. VIII. Підсумок уроку — Чому навчилися сьогодні на уроці? — Що вам найбільше сподобалося? IX. Домашнє завдання Вправа 179, с. 83. — Поширте речення, запишіть їх. — За бажанням допишіть ще два речення, щоб утворився зв'язний текст. | |
| |
Переглядів: 3195 | |
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок» |
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
Всього коментарів: 0 | |