Урок 125 Тема. Повторення додавання й віднімання виду 28 + 5, 46 – 7. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Задачі на дві діїМета: повторити окремі випадки усного додавання й віднімання в межах 100; вправляти учнів у порівнянні значень числових виразів і знаходженні числових значень виразів з буквеним компонентом. Обладнання: таблиця усних обчислень, предметні малюнки, схеми задач. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання Один учень зачитує числа, які вставив у порожні квадратики. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 86 – 44 23 + 44 58 – 40 70 – 8 + 22 36 + 4 – 9 60 – 3 – 12 Картка 2 Обчислити. 35 + 2 + 20 69 – 4 – 40 100 – (50 + 20) 50 – 4 – 32 26 + 4 – 7 18 + 2 + 56 Картка 3 Обчислити. 37 – 21 55 + 3 85 – 12 64 + 6 – 8 75 – 20 – 3 56 + 4 – 5 Картка 4 Розв’язати задачу. Миколка прочитав 25 сторінок книжки, а Оленка — на 20 сторінок менше. Скільки сторінок книжки прочитали Миколка і Оленка разом? 3. Усні обчислення 1) Обчисли. 7 40 10 26 + 52 57 – 35 14 – 8 40 6 4 2) Гра «Збери навчальні речі у портфель» 34 – 12 35 + 5 20 + 6 37 – 21 70 – 6 48 + 12 II. Розвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 941 (усно) 2. Самостійне розв’язання прикладів № 942 3. Перевірка роботи 4. Фізкультхвилинка 5. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 943. На дошці — скорочений запис задачі. }85 к. I — 28 к. II — 32 к. III — ? к. Діти розв’язують задачу самостійно. 2) Розв’язання задачі № 944. На дошці — скорочений запис задачі. Ч. — 14 кг }? кг П — 2 ящ. по 11 кг — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Про що дізнаємося потім? — Яку дію треба виконати? 6. Порівняння виразів Виконання завдання № 945 (ланцюжком). 7. Самостійна робота Виконання завдання № 946. 8. Перевірка роботи III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 154 № 947. | |
| |
Переглядів: 1344 | |
Природа Українських Карпат |
Дива природи. Редагування текстів |
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Властивості паперу. робота з папером |
Всього коментарів: 0 | |