Урок 107 Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота над деформованим текстомМета: учити учнів редагувати текст з метою усунення у ньому логічних пропусків; розвивати вміння помічати невідповідність змісту тексту заголовку та виправляти помилки у тексті; виховувати культуру мовлення. |
Урок 106 Тема: Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, їМета: учити учнів уживати апостроф після твердих приголосних б, п, в, м, ф, р перед я, ю, є, ї, які позначають по два звуки; розвивати мовлення, мислення; виховувати сумлінне ставлення до навчання. |
Урок 104 Тема: Перевірна робота. СписуванняМета: перевірити орфографічну та пунктуаційну грамотність учнів; розвивати навички каліграфічного письма; виховувати культуру оформлення письмових робіт. |
Урок 103 Тема: Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складуМета: закріплювати вміння учнів вимовляти і писати слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим; розвивати навички зв'язного мовлення, вміння давати повні відповіді на запитання; виховувати уважність. |
Урок 102 Тема: Практичне засвоєння і вдосконалення нормативної (неоглушеної) вимови дзвінких приголосних у кінці слова і складу: дуб, сад, сядь, віз, ложка, казка, берізкаМета: вчити учнів правильно вимовляти слова з дзвінкими приголосними в кінці слова і складу перед глухим; розвивати орфоепічну чіткість; виховувати уважність і старанність. |
Урок 101 Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення. Вилучення з тексту речення, що не відповідає теміМета: учити учнів помічати невідповідність змісту окремих речень в тексті; розвивати вміння розгортати, конкретизувати думку, намічену зачином; виховувати любов до природи. |
Урок 100 Тема: Аналіз перевірної роботи. Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звукиМета: закріплювати знання учнів про позначення м'якості приголосних знаком м'якшення (ь) та буквами я, ю, є, і; розвивати навички звуко-буквеного аналізу слова; формувати навички самостійної роботи; збагачувати словниковий запас учнів; ви- ховувати уважність. |
Урок 99 Тема: Перевірна робота. АудіюванняМета: перевірити вміння учнів сприймати на слух незнайомий текст і розуміти його з одного прослуховування; розвивати пам'ять, увагу, мовлення; виховувати інтерес до читання. |
Урок 98 Тема: Позначення на письмі м’якості приголосних звуківМета: учити учнів позначати м'якість приголосних знаком м'якшення (ь) та буквами і, є, я, ю; розвивати навички звуко-буквеного аналізу слова; виховувати уважність. |
Урок 97 Тема: Використання знака м'якшення (ь) та букв я, ю, є, і для позначення м'якості приголосних звуківМета: поглиблювати знання учнів про тверді та м'які приголосні звуки; розвивати навички зв'язного мовлення; вчити позначати м'якість приголосних знаком м'якшення (ь) та буквами і, є, я, ю; виховувати бережливе ставлення до природи. |