💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Аналіз перевірної роботи. Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки

Урок 100

 Тема: Аналіз перевірної роботи. Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки

 Мета: закріплювати знання учнів про позначення м'якості приголосних знаком м'якшення (ь) та буквами я, ю, є, і; розвивати навички звуко-буквеного аналізу слова; формувати навички самостійної роботи; збагачувати словниковий запас учнів; ви- ховувати уважність.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

 Дзвоник всім нам дав наказ:

 — До роботи, другий клас!

II. Актуалізація опорних знань

 1 Аналіз перевірної роботи

 2 Хвилинка каліграфії

ьь льо нь ють тьо ось ть ль сь ньо п&&с£3юпе Огжльон сьогоПдні Узимку бувають сильні морози.

— Назвіть серед слів споріднені, виділіть корінь.

— Складіть звукову модель слова, у якому найменше букв.

— Назвіть слова в реченні, у яких є м’які приголосні.

— які букви вказують на м’якість приголосного звука на письмі?

3 Зоровий диктант

По подвір’ю бігали курчатка.

Струмочок в’ється під горою.

З Дніпра подув легкий вітер.

Ходьба корисна для здоров’я.

В повітрі запахло свіжістю.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на вас чекають завдання, під час виконання яких стануть у пригоді ваші знання про тверді і м’які приголосні звуки.

IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань та вмінь

Завдання 1

Замінити тверді приголосні пом’якшеними. Прочитати утворені слова.

Бик (бік), вити (віти), умити (уміти), пити (піти), миша (Міша), била (біла), бий (бій), мий (мій).

Скласти речення зі словами мий, мій.

Завдання 2

Прочитати прислів’я. Списати. Підкреслити букви, що позначають тверді приголосні.

Без вірного друга — велика туга.

Завдання 3

Прочитати. Знайти і виправити помилки, допущені учнем у диктанті.

Осінь, окун, пенки, пальто, серпень, тільки, у ньйого, сьйо-годні, альбом, колори, тінь, маленький, знайомий, бадьорий, синька.

— З окремими словами (на вибір) скласти розповідне, питальне і спонукальне речення. Записати їх.

Завдання 4

чітко вимовити слова з подовженими м’якими приголосними звуками.

Полісся, волосся, колосся, узлісся, галуззя, мотуззя, змагання, навчання, проміння, каміння, вбрання, насіння, зілля, бадилля, рілля, Ілля.

II семестр. Звуки і букви

Скласти звукові моделі слів: волосся і насіння.

— Записати слова, поділивши їх для переносу. З одним зі слів скласти речення. Визначити і підкреслити у ньому головні слова. До кожного головного слова поставити питання.

Запам’ятай!

М’який подовжений звук позначається на письмі двома однаковими буквами.

Зверни увагу! Ділити треба тільки так: гі-лля. Переносити можна так: гіл-ля, або гі-лля.

Завдання 5

Прочитати скоромовку. Виписати слова, у яких є м’які приголосні.

У сіни Мусій сіно носив.

Завдання 6

Побудувати речення з кожної групи слів. Підкреслити букво-сполучення ьо.

1)льону, кольору, квітки, синього. 2) Соловйова, у, успішно, польоти, льотчика, проходять.

V Підсумок уроку. Рефлексія

— Поміркуйте, які з буквосполучень си, йьо, ма, ьо, йу, льо, га, нь, нйьо не можуть уживатися в словах.

— чи погоджуєтеся ви з таким висловом?

Одна буква може позначати два звуки. Але не буває, щоб дві букви позначали один звук.

— За яким правилом переносяться слова зі знаком м’якшення? з м’якими подовженими звуками?

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 2008 | Рейтинг: 0.0/0
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша
Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання
Весна. Рослини навесні. Охорона здоров'я навесні
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]