Урок 100 Тема: Аналіз перевірної роботи. Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звукиМета: закріплювати знання учнів про позначення м'якості приголосних знаком м'якшення (ь) та буквами я, ю, є, і; розвивати навички звуко-буквеного аналізу слова; формувати навички самостійної роботи; збагачувати словниковий запас учнів; ви- ховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент Дзвоник всім нам дав наказ: — До роботи, другий клас! II. Актуалізація опорних знань 1 Аналіз перевірної роботи 2 Хвилинка каліграфії ьь льо нь ють тьо ось ть ль сь ньо п&&с£3юпе Огжльон сьогоПдні Узимку бувають сильні морози. — Назвіть серед слів споріднені, виділіть корінь. — Складіть звукову модель слова, у якому найменше букв. — Назвіть слова в реченні, у яких є м’які приголосні. — які букви вказують на м’якість приголосного звука на письмі? 3 Зоровий диктант По подвір’ю бігали курчатка. Струмочок в’ється під горою. З Дніпра подув легкий вітер. Ходьба корисна для здоров’я. В повітрі запахло свіжістю. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на вас чекають завдання, під час виконання яких стануть у пригоді ваші знання про тверді і м’які приголосні звуки. IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань та вмінь Завдання 1 Замінити тверді приголосні пом’якшеними. Прочитати утворені слова. Бик (бік), вити (віти), умити (уміти), пити (піти), миша (Міша), била (біла), бий (бій), мий (мій). Скласти речення зі словами мий, мій. Завдання 2 Прочитати прислів’я. Списати. Підкреслити букви, що позначають тверді приголосні. Без вірного друга — велика туга. Завдання 3 Прочитати. Знайти і виправити помилки, допущені учнем у диктанті. Осінь, окун, пенки, пальто, серпень, тільки, у ньйого, сьйо-годні, альбом, колори, тінь, маленький, знайомий, бадьорий, синька. — З окремими словами (на вибір) скласти розповідне, питальне і спонукальне речення. Записати їх. Завдання 4 чітко вимовити слова з подовженими м’якими приголосними звуками. Полісся, волосся, колосся, узлісся, галуззя, мотуззя, змагання, навчання, проміння, каміння, вбрання, насіння, зілля, бадилля, рілля, Ілля. II семестр. Звуки і букви Скласти звукові моделі слів: волосся і насіння. — Записати слова, поділивши їх для переносу. З одним зі слів скласти речення. Визначити і підкреслити у ньому головні слова. До кожного головного слова поставити питання. Запам’ятай! М’який подовжений звук позначається на письмі двома однаковими буквами. Зверни увагу! Ділити треба тільки так: гі-лля. Переносити можна так: гіл-ля, або гі-лля. Завдання 5 Прочитати скоромовку. Виписати слова, у яких є м’які приголосні. У сіни Мусій сіно носив. Завдання 6 Побудувати речення з кожної групи слів. Підкреслити букво-сполучення ьо. 1)льону, кольору, квітки, синього. 2) Соловйова, у, успішно, польоти, льотчика, проходять. V Підсумок уроку. Рефлексія — Поміркуйте, які з буквосполучень си, йьо, ма, ьо, йу, льо, га, нь, нйьо не можуть уживатися в словах. — чи погоджуєтеся ви з таким висловом? Одна буква може позначати два звуки. Але не буває, щоб дві букви позначали один звук. — За яким правилом переносяться слова зі знаком м’якшення? з м’якими подовженими звуками? | |
| |
Переглядів: 2008 | |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас |
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання |
Весна. Рослини навесні. Охорона здоров'я навесні |
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси |
Всього коментарів: 0 | |