Урок 96 Тема: Правильне вимовляння (за зразком учителя), розрізнення на слух дзвінких — глухих, твердих — м'яких приголосних звуківМета: уточнити і закріпити знання учнів про приголосні звуки та спосіб позначення їх на письмі; розвивати вміння розрізняти на слух та за способом вимовляння тверді і м'які, дзвінкі і глухі приголосні; виховувати любов до природи. |
Урок 95 Тема: Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик, губи, зуби) під час вимови приголосних звуківМета: учити учнів упізнавати і розрізняти на слух та за способом вимовляння приголосні звуки (утворення перешкоди на шляху видихуваного повітря); повторити алфавіт; розвивати навички звуко-буквеного аналізу слова; формувати спостережливість; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 94 Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення. Робота над деформованим текстом: перестановка окремих реченьМета: повторити знання учнів про текст; учити складати текст з речень, встановлювати послідовність частин тексту, добирати заголовок; розвивати увагу, пам'ять, мовлення, мислення; виховувати моральні якості. |
Урок 93 Тема: Перевірна робота. ДиктантМета: перевірити рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів: розвивати навички каліграфічного письма; виховувати культуру оформлення письмових робіт. |
Урок 92 Тема: Узагальнення знань учнів про написання ненаголошених е, и в корені словаМета:узагальнювати знання учнів про написання ненаголошених е, и в корені слова; вчити розпізнавати слова, які треба перевіряти; розвивати навички самостійної роботи; виховувати уважність. |
Урок 91 Тема: Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [е], [и]. Добиран- ня перевірних слів пошуком спільнокореневих (споріднених) слівМета: учити учнів добирати перевірні слова до слів з ненаголошеними голосними в корені слів пошуком спільнокореневих (споріднених слів); збагачувати активний словниковий запас учнів; розвивати вміння порівнювати звуки [е], [и] у ненаголоше- ному та наголошеному складах спільнокореневих слів; виховувати любов і бережливе ставлення до природи. |
Урок 90 Тема: Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [е], [и]. Добирання перевірних слів способом словозміниМета: вчити учнів добирати перевірні слова до слів з ненаголошеними голосними в корені слів способом словозміни; збагачувати словниковий запас; розвивати пам'ять, мовлення; виховувати любов до природи. |
Урок 89 Тема: Аналіз перевірної роботи. Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [е], [и]Мета: порівняти вимову і правопис слів з ненаголошеними голосними [е], [и]; зба- гачувати словниковий запас; розвивати літературну вимову; виховувати патріотичні почуття, любов до тварин. |
Урок 88 Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення. Доопрацювання, вдосконалення написаного текстуМета: учити учнів порівнювати тексти, їх образний лад, вдосконалювати написаний текст; розвивати мовлення, мислення учнів; виховувати естетичні почуття. |
Урок 87 Тема: Перевірна робота. Мовна тема «Звуки і букви. Склад. Наголос»Мета: перевірити рівень мовних знань і вмінь учнів з теми «Звуки і букви. Склад. Наголос»; розвивати уважність, акуратність; виховувати культуру оформлення письмових робіт. |