Урок 92 Тема: Узагальнення знань учнів про написання ненаголошених е, и в корені словаМета:узагальнювати знання учнів про написання ненаголошених е, и в корені слова; вчити розпізнавати слова, які треба перевіряти; розвивати навички самостійної роботи; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент Ось і знову дзвінок лунає, Мелодійно і срібно звучить. Він до класу дітей скликає, Щоб успішно нового навчить. II. Актуалізація опорних знань 1 Хвилинка каліграфії Хх ха хо ох їх хл Хе ох ах ух Ха □ рків Херсо □ н мХХЇфмХі Ховрашки хотіли хліба. — Поясніть написання великої букви у словах. — Назвіть послідовно звуки і букви у слові Харків. — Поділіть на склади слова в реченні. 2 Словникова робота л_сти, кр_ло, с_стра, з_рно, з_ма, ч_сло, в_сна, с_ло, шв_дкий, с_ р_да. — яке слово виявилося «зайвим»? чому? — які перевірні слова ви дібрали до інших слів? 3 Вправи на повторення Робота в групах — Переставте речення так, щоб вийшов текст. Він перев’язав йому ногу. якось Микола ходив у ліс. Нога в нього була поранена. Скоро загоїлась нога в Журки. Під дубом він знайшов молодого журавля. Журавлик почав ходити по двору. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми узагальнимо ваші знання про написання ненаголошених е, и в корені слова. IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань та вмінь Завдання 1 Прочитати слова. яке з них «зайве»? Записати, вставляючи пропущені букви. Кл_ни, в_рба, л_сиця, б_реза. В_сокий, гл_бокий, з_мля, в_селий. Завдання 2 Прочитати групи спільнокореневих слів. Списати, вставляючи пропущені букви. Поставити знак наголосу. Підкреслити перевірне слово. р_ба, р_балка, р_бальський. Б_рег, б_реговий, б_режок. С_нь, с_ненький, с_ніти. Завдання 3 Списати речення, вставляючи ненаголошені е — и та потрібне за змістом слово. Золоті сережки з’являються на б_резі (на початку, в кінці) в_сни. Гр_чане поле приваблює (мух, бджіл, вовків). Завдання 4 Прочитати вірш. Списати, вставляючи пропущені букви е, и. Ми любимо весну, з_лену чудесну, Грімницю у тучі, і дощик співучий, І луки ш_рокі, і ріки гл_бокі, І поле в_селе, і рідні оселі, І цвіт у маю — всю землю свою! М. стельмах V. Підсумок уроку. Рефлексія — чого вчилися на уроці? — Зачитайте слова, які перевіряються способом словозміни. — Зачитайте слова, до яких добирали споріднені слова. — яке слово не потрапило до жодного варіанта? (середа) — як дізнатися про правопис букви в ненаголошеному складі цього слова? (скористатися словником) — яке завдання було найважчим? найцікавішим? | |
| |
Переглядів: 2343 | |
Охорона тварин. Турбота людей про тварин |
Ура! Канікули! |
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію |
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком |
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги |
Всього коментарів: 0 | |