Урок 76 Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення. Удосконалення тексту із часто повторюваними словамиМета:учити учнів удосконалювати текст із часто повторюваними словами; форму- вати вміння замінювати слова близькими за значенням; розвивати мовлення учнів, збагачувати лексичний словник; вчити відчувати багатство мови. |
Урок 75 Тема: Перенос частин слів з рядка на рядок по складахМета: поглиблювати знання учнів про перенос слів; формувати вміння не розривати злиття приголосного з голосним при перенесенні частини слова з рядка на рядок; розвивати мовлення, логічне мислення учнів; виховувати культуру письма. |
Урок 74 Тема: Склад. Вимовляння слів, «розтягуючи» їх по складах (ба-бу-ся)Мета: поглиблювати знання учнів про склади як частини слова, на які воно ділиться при вимові; формувати вміння ділити дво-трискладові слова на склади; розвивати вміння встановлювати кількість складів у слові за кількістю голосних; виховува- ти любов до рідної мови, культуру мовлення. |
Урок 73 Тема: Уміння користуватися абеткою у роботі з навчальним словникомМета: ознайомити учнів з орфографічним словником; пояснити правила користування ним; закріплювати знання української абетки; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати наполегливість у праці та уважність. |
Урок 72 Тема: Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеруМета: закріплювати знання української абетки; учити учнів розташовувати 5-6 слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру; розвивати мовлення учнів; виховувати інтерес до читання. |
Урок 71 Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення. Добирання заголовка до текстуМета: формувати в учнів уміння добирати і записувати заголовок до тексту; розши- рювати знання про текст; розвивати мислення і мовлення учнів; викликати інтерес до навчання. |
Урок 70 Тема: Українська абетка (алфавіт). Назви літер за абеткоюМета: закріплювати знання учнів про українську абетку, назви літер за абеткою; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати навички звуко-буквеного аналізу слів, спостережливість; виховувати інтерес до навчання. |
Урок 69 Тема: Заміна, додавання, вилучення одного зі звуків слова таким чином, щоб вийшло інше слово (сон — слон)Мета: уточнити знання учнів про звуки; вчити заміняти, додавати, вилучати один зі звуків слова таким чином, щоб вийшло інше слово; розвивати спостережливість, пам'ять; розширювати світогляд; виховувати комунікативні здібності, вміння працю- вати в парах, у групах. |
Урок 68 Тема: Звуки слова. Відтворення слідом за вчителем і самостійно ланцюжка звуків слова, що складається з 3-7 звуків. Звуковий і звуко-буквений аналіз слів із 4-5 звуківМета: поглиблювати знання учнів про звуки слова; учити відтворювати слідом за вчи- телем і самостійно ланцюжка звуків слова, що складається з 3-7 звуків, виконувати усно звуковий і звуко-буквений аналіз слів із 4-5 звуків; розвивати увагу, пам'ять, мовлення учнів; виховувати інтерес до вивчення мови. |
Урок 67 Тема: Узагальнення знань учнів за темою «Корінь слова. Спільнокореневі і споріднені слова»Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів за темою «Корінь слова. Спільнокореневі (споріднені) слова»; закріпити вміння визначати корінь у словах, добирати споріднені слова; розвивати навички самостійної роботи; виховувати любов до рідного слова. |