Урок 66 Тема: Спостереження за словами з омонімічними коренямиМета: учити учнів розрізняти слова з омонімічними коренями; закріплювати вміння добирати споріднені слова та визначати корінь; розвивати навички зв'язного мовлення; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до матеріалу, що вивчається. |
Урок 65 Тема: Складання речень зі спільнокореневими словами з метою усвідомлення значення кореняМета: закріплювати вміння учнів добирати споріднені слова та визначати корінь; розвивати мовлення, вміння складати речення; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати працьовитість, повагу до хліборобської праці. |
Урок 64 Тема: Добирання спільнокореневих слів з найуживанішими в мовленні школярів коренямиМета: вчити учнів добирати 1-3 широко вживаних у дитячому мовленні слів із за- даним коренем; закріплювати знання про вивчені частини мови; розвивати зв'язне мовлення; виховувати турботливе ставлення до птахів. |
Урок 63 Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання записок, адресованих батькам, однокласникам, учителеві, що містять певну інформацію, прохання тощоМета: учити учнів складати текст з метою письмового спілкування з батьками, вчителем, однокласниками, добирати і правильно вживати у мовленні формули звертання, подяки; розвивати і збагачувати мовлення учнів; формувати практичне вміння писати записки; виховувати культуру спілкування. |
Урок 62 Тема: Аналіз перевірної роботи. Виділення кореня в поданих словахМета: ознайомити учнів з поняттям «корінь»; вчити виділяти корінь у поданих спільнокореневих словах; провести роботу над помилками, допущеними в перевірній роботі; розвивати мовлення, мислення; виховувати інтерес до навчання. |
Урок 61 Тема: Перевірна робота. Мовна тема «Слово»Мета: перевірити рівень мовних знань і вмінь учнів з теми «Слово»; розвивати акуратність; виховувати культуру оформлення письмових робіт. |
Урок 60 Тема: Спостереження за значенням спільнокореневих (споріднених) слівМета: ознайомити учнів з поняттям «спільнокореневі слова»; вчити знаходити серед поданих слів спільнокореневі; розвивати увагу до лексичного значення слів; збагачу- вати словниковий запас учнів, виховувати любов і бережливе ставлення до тварин. |
Урок 59 Тема: Практичне ознайомлення з прийменниками, їх роллю в реченніМета: дати учням поняття про прийменник, його роль у реченні; вчити правильно писати прийменники з іншими словами; розвивати образне мислення учнів; вихову- вати любов до природи. |
Урок 58 Тема: Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченніМета: вправляти учнів у доречному вживанні службових слів у мовленні; закріплювати навички правильного написання службових слів з іншими словами; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати культуру мовлення. |
Урок 57 Тема: Службові слова, до яких не ставлять питань, але без яких майже не- можливо побудувати речення: в, на, із, по, до, у, над, під, а, але, і, чи, тому що. Навчальний діалогМета: дати учням поняття про службові слова, їх роль у реченні; закріплювати зна- ння про частини мови; розвивати зв'язне мовлення учнів, спостережливість, увагу; виховувати любов до рідної мови. |