Урок 58 Тема: Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченніМета: вправляти учнів у доречному вживанні службових слів у мовленні; закріплювати навички правильного написання службових слів з іншими словами; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати культуру мовлення. Хід Уроку I. Організаційний момент Починаємо урок, Бо почули ми дзвінок. Він за парти кличе нас. До роботи, другий клас! II. Хвилинка каліграфії Ух мя дух ний духмяний — Доберіть близькі за значенням слова до слова духмяний. духмяний, пахучий, ароматний, запашний. Звідкись вітерець приніс духмяний аромат суниць. III. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку — Погляньте на вірш (запис на дошці). — яких слів у ньому бракує? — як називаються ці слова? (службові) — як ви їх розпізнаєте? (до них не можна поставити питання. ) Скаче дощик (по) долині — Зупинився (на) стежині. (із) сонечком подружився. (У) веселку перелився. Б. Чепурков — Сьогодні на уроці ми будемо вчитися вживати службові слова у своєму мовленні. IV. Формування навичок і вмінь 1 Творча робота — Прочитайте слова. Поміркуйте, які слова треба додати в кожному рядку, щоб утворилося речення. Дерева, білка, пеньок, стрибнула. лапках, тримала, вона, шишку. Пеньку, поснідала, білочка. — Запишіть утворені речення. Самоперевірка — з дошки. 2 Робота в парах — Складіть речення зі словами: за школою, під березою, через дорогу. Кращі речення учні записують у зошити. — Підкресліть службові слова. Фізкультхвилинка Вітер очерет гойдає І додолу нагинає. Вліво, вправо нахилив Й знову, знову закрутив. раптом тихо жук підліз, Потягнувся на весь зріст, Свій почистив язичок Й закрутився у вальсок. 3 Гра «Незнайкові помилки» Робота в групах — чи доречно Незнайко вжив службові слова? — Виправте його помилки. 1-ша група Володя зайшов у клас. Він сів у парту. Дістав у портфеля книги і поклав на парту. Володя сидить у Мариною. 2-га група Пташка сиділа на дереві. Кіт Муркотун причаївся на деревом і дивився у пташку. раптом він стрибнув у нижню гілку. Пташка пурхнула на полетіла. 3-тя група Узяв дід ріпку за чуб. Баба діда — на сорочку. Дочка бабу — у запаску. Промучилися увесь день, і ріпка сидить біля землі, як пень. Кожна група по черзі презентує свій текст. решта учнів у цей час намагаються «впіймати на гачок» службові слова, які по- чують. 4 Гра «Складаємо прислів’я» — За допомогою службового слова а складіть з поданих двох речень одне. • ледачий двічі робить. Скупий двічі платить. • Не кажи — не вмію. Кажи — навчусь. • Праця годує. лінь марнує. V. Підсумок уроку — які службові слова ви запам’ятали? — яку роль відіграють вони у нашому мовленні? | |
| |
Переглядів: 2498 | |
Гори України |
У царстві букв і звуків |
Властивості паперу. робота з папером |
Правила поведінки у громадських місцях |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Всього коментарів: 0 | |