Урок 59 Тема: Практичне ознайомлення з прийменниками, їх роллю в реченніМета: дати учням поняття про прийменник, його роль у реченні; вчити правильно писати прийменники з іншими словами; розвивати образне мислення учнів; вихову- вати любов до природи. Хід Уроку I. Організаційний момент Нам урок уже давно час розпочинати. Будемо знов мовлення Наше розвивати. II. Каліграфічна хвилинка Ко лек тив колектив Колектив — велика сила. Колектив — група людей, об’єднаних спільною роботою, спільними інтересами. Це слово утворене від латинського соiiесіщез, що означає «збірний». III. Актуалізація опорних знань Словниковий диктант Батьківщина, ведмідь, вересень, диктант, учитель, червоний, шофер, заєць, метро, жайворонок. Самоперевірка — з дошки. IV. Сприймання й усвідомлення нових знань 1 Колективна робота — Вставте замість пропусків службові слова. Пароплав (у чому?)____________морі. Сів (де?) кущем. Усміхається (до кого?) мами. Сидить (на чому?)_____________стільці. Вийде (звідки?)_____________________________________________________лісу. Стоїть (перед чим?)_будинком. — Слова до, на, над, під, з, із, в, у, за, перед, біля називаються прийменниками. 2 Творче списування — Прочитайте і спишіть, вставляючи з довідки потрібні за змістом прийменники. Підкресліть слова, що з ними зв’язані. зламаної сосни намело величезну кучугуру снігу. Вибіжіть . галявину заєць. Але не підходить сосни. Вийдегущавини лисичка, та . кучугури не наблизиться. Бо . кучугурою, . барлозі, спить ведмідь. За Г. скребицьким слова для довідки: біля, до, на, з, у, за. Взаємоперевірка — у парах та з дошки. 3 Вибірковий диктант — Випишіть прийменники разом зі словами, перед якими вони стоять. Хмарка йшла на іменини До сестрички, до хмарини. В подарунок дощ несла Й ненароком розлила. Г. Чубач — Зверніть увагу на те, як пишуться прийменники зі словами, перед якими вони стоять. Фізкультхвилинка Трішки ми попрацювали, Сили наші підупали. Треба нам би відпочити — Свої сили відновити. руки вгору, руки в боки, І ще декілька підскоків, руки вгору, руки вниз — До навчання знов берись. V. Узагальнення й Систематизація отриманих знань 1 Творчий диктант — Додайте до поданих слів прийменники так, щоб утворилися речення. 1) Пишається водою червона калина. 2) Василько катався лижах. 3) Бабуся зварила вареники вишнями. 4 ) небі співають жайворонки. 5) Галя_________клумбі посіяла квіти. 6) Сяє________небісонечко. Самоперевірка — з дошки. 2 Колективна робота — Прочитайте, знайдіть службові слова. Жив на світі дід Василь. У кисіль він сипав сіль, Цукор клав у холодець, А у чай — жовтки з яєць. Був дідусь наш не дивак, А робив це просто так, А робив це все для штуки, Щоб сміялися онуки. В. Бичко VI. Підсумок уроку — Що нового дізналися на уроці? — які нові слова запам’ятали? кОрінь слОва. спільнОкОреневі (споріднені) слОва | |
| |
Переглядів: 5532 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 20 |
Аплікація із рослинних форм |
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці |
А. Григорук «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим». М. Коцюбинський «Артист».... |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Всього коментарів: 0 | |