Урок 53 (письмо) Тема: Письмо великої букви Л ("ел")Мета: вчити писати велику букву Л ("ел"); формувати вміння диференційованого написання великих і малих букв; розвивати мовлення, вміння передавати свої спостереження й почуття засобами слова, дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність. Обладнання: предметні малюнки (м'яч, апельсин, лимон, буква "и", ножиці, автобус); демонстраційні картки з друкованими й рукописними літерами; фішки для звукових моделей; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма". ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу На дошці - малюнки: м'яч, апельсин, лимон, буква "и", ножиці, автобус. - Назвавши перші звуки в кожному слові, утворіть нове. (Малина) - Запишіть це слово на дошці. - Поділіть слово на склади. Назвіть наголошений склад. - Які звуки утворили цей склад? III. Актуалізація опорних знань учнів 1 Читання вірша вчителем - Про кого цей вірш? - Назвіть звуки у слові Ліда. - Якою буквою позначається перший звук? - Чому в цьому слові буква Л ("ел") велика? - Яку букву навчитеся сьогодні писати? IV. Повідомлення теми та завдань уроку Ліда любить лимонад. Вип'є трохи - та й у сад. А повернеться із саду - Знову просить лимонаду. V. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування зразка букви 2 Порівняння друкованої й рукописної великої букви Л ("ел") 3 Повторення правил сидіння за партою та користування ручкою, зошитом під час письма o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Вправи для розвитку м'язів руки o Як тримати ручку під час письма 4 Пояснення принципів написання великої букви Л ("ел") Алгоритм написання великої букви Л ("ел") - Пишемо під рахунок і-раз, і-два-і. 5 Промовляння лічилки Зошит свій я розгортаю, Навскоси його кладу. Ручку я ось так тримаю, Сяду рівно, не зігнусь. 6 Письмо елементів букви в повітрі, в зошиті - Пригадайте, при написанні яких літер ми зустрічалися з подібними елементами. 7 Письмо букви в повітрі, в зошиті - Назвіть слова, які пишуться з великої літери Л ("ел"). Фізкультхвилинка 8 Письмо буквосполучення Лл 9 Письмо складу Ла - Доберіть слова із цим складом. 10 Написання складу Лі - Доберіть слова із цим складом. VI. Узагальнення вивченого матеріалу 1 Письмо слова Ліна - Прочитайте слово, що записане на наступному рядку. Зверніть увагу на поєднання букв і старанно напишіть його у зошиті. - Назвіть звуки у слові, дайте їм характеристику. - Складіть речення з цим словом. 2 Письмо речення - Скільки слів у реченні? - Побудуйте графічну модель речення. Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) Робота в парах - Переставте слова в реченні так, щоб воно не втратило змісту. - Чи змінилася графічна модель цього речення? VII. Розвиток зв'язного мовлення Розглядання малюнка дівчинки. - Кого ви бачите на малюнку? - Що робить дівчинка? - Дайте ім'я дівчинці та складіть про неї речення. - Яке ще речення можна скласти за малюнком? - У яких словах ми чули звук [л]? VIII. Підсумок уроку - Яку букву вчилися писати? - Напишіть її на дошці. - Коли вживається велика буква? - Що ж треба робити для того, щоб мати гарні знання? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3843 | |
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок» |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Мовні цікавинки. Народні прислів'я і загадки. Д. Білоус «Загадка» |
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах» |
Аплікація із рослинних форм |
Всього коментарів: 0 | |