Урок 61 Тема: Перевірна робота. Мовна тема «Слово»Мета: перевірити рівень мовних знань і вмінь учнів з теми «Слово»; розвивати акуратність; виховувати культуру оформлення письмових робіт. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль знань 1 варіант 1 Слова, що означають дії предметів, відповідають на питання: а) який? яка? яке?; б) хто? що?; в) що робить? що зробить? що буде робити?. 2 Позначте групу слів, яка означає назви предметів а) Теплий, широкий, білий, зелена; б) стіл, вікно, дерево, місто; в) вчать, малює, учить, поливають. 3 Доповніть речення У кожному реченні є службові слова. Вони служать для.: а) читання; б) зв’язку слів у реченні; в) письма. 4 Підкресліть слова, що відповідають на питання який? яка? яке? Дерев’яна, висота, старе, квітка, маленька, цвях, цегла, цегляний, суниця, зелений, чиста, дощ, зеленіти, світить, низький, читає, глиняний. 2 варіант 1 Слова, що означають назви ознак, відповідають на питання а) який? яка? яке?; б) хто? що?; в) що робить? що зробить? що буде робити?. 2 Позначте групу слів, яка означає назву дії а) Теплий, широкий, білий, зелена; б) стіл, вікно, дерево, місто; в) вчать, малює, учить, поливають. 3 Як пишуться службові слова з іншими? а) Окремо; б) разом; в) разом і окремо. 4 Підкресліть слова, що відповідають на питання хто? що? Дерев’яна, висота, старе, квітка, маленька, цвях, цегла, цегляний, суниця, зелений, чиста, дощ, зеленіти, світить, низький, читає, глиняний. За кожне правильно виконане завдання учень одержує три бали. III. Підсумок уроку. Рефлексія — яке завдання викликало труднощі? — як ви вважаєте, чому? | |
| |
Переглядів: 2754 | |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
Школа ввічливості. Гостини |
Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людину |
Доброта - це частина нас |
Елементарне поняття про декоративно-ужиткове мистецтво (ДУМ). Практична робот... |
Всього коментарів: 0 | |