Урок 103 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур (куб, куля, конус, циліндр)Мета: формувати в учнів уміння застосовувати таблиці множення й ділення під час виконання математичних завдань, поданих у різних формах; формувати вміння розпізнавати об’ємні геометричні фігури. Обладнання: таблиці усних обчислень, об’ємні геометричні фігури, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Назвати, скільки учням знадобилося паличок для складання 6 трикутників і одного квадрата. 2) Зачитати розв’язання задачі № 771. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 3 · 7 – 16 3 · 4 – 3 3 · 6 + 15 21 : 3 + 8 2 · 6 + 6 + 9 15 : 3 – 4 + 34 Картка 2 Обчислити. 27 : 3 – 6 + 18 2 · 7 + 45 18 : 2 – 6 18 : 3 – 4 + 13 6 : 2 + 37 – 16 10 : 2 + 21 Картка 3 Обчислити. (45 – 35) : 2 12 : 3 + 4 – 6 27 : 3 – 6 3 · 8 + 12 – 11 2 · 9 : 3 2 · 4 – 0 3. Усні обчислення 1) Виконання завдання № 772. 2) Виконання завдання № 773. 3) Виконання завдання № 774. 4) Гра «В яку скриньку треба опустити лист?» Буратіно-листоноша приніс листи. Допоможіть йому розкласти листи у поштові скриньки. 3 · 5 4 : 2 10 : 2 18 : 3 3 · 8 27 : 3 5 24 2 9 15 6 II. Розвиток математичних умінь 1. Розв’язання задачі № 775 На дошці — скорочений запис задачі. 1 день — ? р. } 2 день — ? р. 3 день — ? р, на 1 р. більше 6 р. — Про що дізнаємося спочатку? (Скільки рам виготовляв за перший і другий день окремо) — Яку дію треба виконати? (6 : 2 = 3) — Скільки рам виготовлено за другий день? — Можемо дати відповідь на головне запитання задачі? — Яку дію треба виконати? Діти записують задачу під керівництвом вчителя. 2. Розв’язання задачі з логічним навантаженням (№ 778) — Скільки було шапок? — Скільки за них заплатили грошей? — Про що можемо дізнатися? (Скільки коштує одна шапка) — Чи можемо тепер відповісти на головне запитання задачі? — Яку дію треба виконати? 3. Фізкультхвилинка 4. Виконання завдання № 776 Це завдання виконується з коментуванням. 5. Самостійна робота Виконання завдання № 777. 1 варіант знаходить значення виразів у верхньому рядку; 2 варіант знаходить значення виразів у нижньому рядку. 6. Перевірка роботи 7. Знайомство з об’ємними геометричними фігурами Учитель пропонує дітям уважно подивитися на геометричні фігури і назвати знайомі фігури. Потім підводить дітей до висновку, що є геометричні фігури об’ємні (куб, куля, конус, циліндр). III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 130 № 779, № 780. | |
| |
Переглядів: 2393 | |
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб... |
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д... |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Ліплення з пластиліну звірят |
Всього коментарів: 0 | |