Показано матеріалів: 91-100
Урок 46 Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання 2-3 речень на задані темиМета: учити учнів складати 2-3 речення на задані теми; розвивати вміння визначати послідовність і зв'язність речень у тексті, встановлювати смислову залежність між реченнями; виховувати культуру писемного мовлення. |
Урок 45 Тема: Складання груп слів-ознак, які мають різне лексичне значення: назви кольорів, розміри предметів, ознаки за відношенням до пори року, матері- алу, з якого виготовлено предмет, інші ознакиМета: учити учнів утворювати прикметники, які мають різне лексичне значення: назви кольорів, розміри предметів, ознаки за відношенням до пори року, матеріалу, з яко- го виготовлено предмет, інші ознаки; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 44 Тема: Зв’язок прикметників з іменникамиМета: показати учням на прикладах зв'язок прикметників з іменниками; учити учнів розпізнавати прикметники, ставити до них питання; розвивати увагу; виховувати наполегливість. |
Урок 43 Тема: Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? (прикметники)Мета: ознайомити учнів зі словами, що називають ознаки предметів; формувати вміння ставити питання до слів, впізнавати предмети за їх ознаками; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 42 Тема: Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які означають назви предметів»Мета: повторити і систематизувати знання учнів з теми «Слова — назви предметів»; учити застосовувати здобуті знання; виховувати уважне ставлення до роботи, любов до рідної мови. |
Урок 41 Тема: Утворення множини іменників (у простих випадках, без уживання термі- нів). Правильне вживання іменника у множині чи однині у складеному реченніМета: навчати учнів змінювати слова за зразком «один — багато», правильно вживати іменники у множині чи однині у складеному реченні; закріплювати вміння розрізняти слова, які означають один предмет, і слова, які означають багато предметів; удосконалю- вати навички каліграфічного письма; поглиблювати словниковий запас учнів; виховувати уважність. |
Урок 40 Тема: Змінювання слів, які відповідають на питання хто? що?, за числами (один — багато)Мета: ознайомити учнів з формами іменників в однині і множині (без уживання термінів); розвивати зв'язне мовлення учнів; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 39 Тема: Закріплення правил написання іменників з великої буквиМета: закріплювати вміння молодших школярів застосовувати правило написання власних іменників з великої букви; розвивати зв'язне мовлення учнів, збагачувати їхній словниковий запас; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 38 Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова і записування речень, що передають дії, які виконуються на уроці мови чи з інших предметівМета: учити учнів складати речення, що передають дії, які виконуються на уроці мови чи з інших предметів; розвивати мовлення, збагачувати лексичний словник; формувати прагнення пізнавати шкільне життя. |
Урок 37 Тема: Велика буква у назвах міст, сіл. Навчальний діалогМета: формувати в учнів уміння писати з великої літери назви міст, сіл, вулиць, річок; розвивати зв'язне мовлення; виховувати уважність. |