Урок 41 Тема: Утворення множини іменників (у простих випадках, без уживання термі- нів). Правильне вживання іменника у множині чи однині у складеному реченніМета: навчати учнів змінювати слова за зразком «один — багато», правильно вживати іменники у множині чи однині у складеному реченні; закріплювати вміння розрізняти слова, які означають один предмет, і слова, які означають багато предметів; удосконалю- вати навички каліграфічного письма; поглиблювати словниковий запас учнів; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент Ось і знову дзвінок лунає, Мелодійно і срібно звучить. Він до класу дітей скликає, Щоб успішно нового навчить. II. Каліграфічна хвилинка — Оберіть у кожному слові четверту літеру. яке слово утворилося? Буряк, трос, газета, млин. (Ясен) — Напишіть каліграфічно. Яя яс ял яв вя ля ясен — Складіть і каліграфічно запишіть речення. Клен, ясен, тополя — це. — Вставте пропущені букви. Поставте наголос. яс □ н, яс □ н, яс □ ня Ми радіємо щодня; Хай зростає, листя має, Нашу землю прикрашає. III. Актуалізація опорних знань — Спишіть з дошки речення. Слова, подані в дужках, змініть так, щоб вони означали багато предметів. Україна — це тихі (вода) і ясні (зоря), зелені (сад) і білі (хата). Випав сніг. Білою скатертиною вкрилися (поле). Височіють глибокі (замет). ліс надягнув важкі (шапка) і притих. Взаємоперевірка роботи в парах. Двоє учнів виконують роботу біля дошки. IV. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми продовжимо вчитися змінювати слова — назви предметів за зразком «один — багато», вчитимемося правильно вживати ці слова в усному і писемному мовленні. V. Застосування отриманих раніше знань 1 Вправа «Мікрофон» — чи доводилося вам бувати на ярмарку? Коли і де? розкажіть. 2 Робота над віршем — Прочитайте, що продавалося на ярмарку. Відра, вікна і колеса, І миски, і скрині, І корови, і овечки, Кавуни і дині. Намистечко і сережки, І мальовані ложки, черевики і чоботи, І ґудзики, і цвяшки. Л. Глібов — Запишіть слова так, щоб кожне з них означало один предмет. Відра — ... Вікна — . Миски — . Колеса — . ложки — . Ґудзики — . 3 Списування з граматичним завданням — Спишіть текст. Слова, що подані в дужках поставте у такій формі, щоб вони означали назву багатьох предметів. Зацвіли усі (діброва), І долина, і (луг), І (річка) синіють знову І не входять в береги. Взаємоперевірка в парах. 4 Вибірковий диктант — Запишіть слова, що відповідають на питання хто? і означають назви багатьох предметів. ЗиМА Одяглися люди в шуби, Натопили тепло груби. Білки гріються в дуплі, Миші в норах у землі. Сплять ведмеді в теплих лігвах, Сосни в інею застигли. І під кригою на дні Сплять у річці окуні. н. Забіла (Люди, білки, миші, ведмеді, окуні) VI. Підсумок уроку — Що найбільше сподобалося на сьогоднішньому уроці? — які завдання викликали труднощі? — Що хотіли б дізнатися на наступному уроці? | |
| |
Переглядів: 2053 | |
Аплікація із рослинних форм |
Істинні та хибні висловлення |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання |
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена |
Всього коментарів: 0 | |