Урок 45 Тема: Складання груп слів-ознак, які мають різне лексичне значення: назви кольорів, розміри предметів, ознаки за відношенням до пори року, матері- алу, з якого виготовлено предмет, інші ознакиМета: учити учнів утворювати прикметники, які мають різне лексичне значення: назви кольорів, розміри предметів, ознаки за відношенням до пори року, матеріалу, з яко- го виготовлено предмет, інші ознаки; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до рідної мови. Хід Уроку I. Організаційний момент Дзвоник всім нам дав наказ: — До роботи, другий клас! II. Хвилинка каліграфії — З перших букв поданих слів утворіть нове слово. чапля, екран, тісто, вишня, елеватор, річка. (Четвер) — Запишіть каліграфічно. Че вр тв ер четвер Четвер — четвертий день тижня. III. Повідомлення теми і мети уроку — На які питання відповідають слова — назви ознак? — яку роль вони відіграють у нашому мовленні? — Справді, слова — назви ознак роблять наше мовлення багатим, красивим, образним. На уроці ми продовжуватимемо вивчати слова — назви ознак. IV. Сприймання й усвідомлення нових знань 1 Гра «Хто більше впіймає слів — назв ознак?» Учитель читає вірш, учні повинні запам’ятати якомога більше слів — назв ознак. У мами доня з рожевим личком. В білявих кісках — дві сині стрічки. Співає доня, неначе пташка. А працьовита, як та мурашка. Танцює доня — легка пір’їнка. Каже всім доня: «я — українка»! с. Кузьменко 2 Робота в групах Один учень працює біля дошки. — Змініть за зразком. Г лечик із глини — глиняний глечик; кільце із заліза — ... (залізне кільце); шишки сосни — ... (соснові шишки); хустка з шовку — . (шовкова хустка); стрічка з капрону — . (капронова стрічка); ваза з порцеляни — ... (порцелянова ваза). 3 Фронтальна робота — Від кожного слова — назви предмета утворіть слово — назву ознаки. Холод — холодний; береза — . (березовий); дощ — ... (дощовий); мороз — . (морозний); зима — . (зимовий); весна — . (весняний); літо — . (літній); осінь — . (осінній). Фізкультхвилинка А ну, славні малюки! Станьте струнко, мов грибки. руки вгору піднімайте! Ними добре помахайте. Г оловою покрутіть, Ніжками потупотіть. Навкруг себе оберніться І спокійно зупиніться. 4 Гра «Магазин» На столі викладені іграшки та інші предмети. «Покупець» підходить до «продавця» і просить його продати йому певну річ, називаючи тільки її ознаки. «Продавець» має за ознаками вгадати предмет. V. Осмислення й Узагальнення нових знань Робота в групах — Доповніть текст словами — ознаками предметів. день. Земля вкрита_______________килимом.Крізьвіти дерев ви- днієтьсянебо. _______________проміннямзігрітіберізки. Вони стоять, мов зачаровані, у цьомуцарстві. Тільки_сосни та ялинки пишаються своїм__________гіллям. слова для довідки: білим, зимовий, голубе, сонячним, голі, холодному, зелені, розкішним. VI. Підсумок уроку — чого навчалися на сьогоднішньому уроці? — Що найбільше сподобалося? — Про що хотіли б дізнатися на наступному уроці? | |
| |
Переглядів: 1938 | |
Весняні свята. Мамин день |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Всього коментарів: 0 | |