Урок 69 Тема. Усне віднімання виду 40 – 8. Вправи та задачі на закріплення прийому відніманняМета: ознайомити учнів з прийомом віднімання одноцифрового числа від круглого двоцифрового; розвивати вміння виконувати віднімання за допомогою числової шкали. Обладнання: предметні малюнки, таблиці усних обчислень, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Із завдання № 520 учні зачитують приклади з відповіддю, меншою за 40. 2) Назвати відстань між звірятами із задачі № 519. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 37 + 3 45 + 8 34 + 26 15 + 55 49 + 1 58 – 36 19 + 19 66 + 20 Картка 2 Обчислити. 76 + 24 14 + 56 22 + 28 44 + 36 56 + 14 67 + 23 67 – 48 92 – 41 3. Усні обчислення 1) Гра «Телефон». Обчисли приклади, і ти дізнаєшся, від якого телефону слухавка. 77 – 29 48 – 23 46 + 34 16 + 47 56 + 39 80 63 48 25 95 2) Виконання завдання № 521. 3) Допоможи Котику відновити приклади. – 43 = 38 – 38 = 52 – 12 =36 – 53 = 39 – 14 = 26 – 50 = 40 II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота Назвати, скільки десятків у кожному числі. 2. Пояснення нового матеріалу — Нам потрібно обчислити приклад 60 – 7. 60 — це 6 десятків. Візьмемо від 6 дес. 1 десяток і віднімемо від нього 7 одиниць; 10 – 7 = 3. Додамо до 5 дес. 3 од, буде 53. Отже: 60 – 7 = 53 10 – 7 = 3 50 + 3 = 53 2. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 523. 2) Виконання завдання № 522. 3) Виконання завдання № 524 (з коментуванням). 4) Виконання завдань № 525, № 526 (усно). 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Розв’язування задачі № 527 Діти розглядають малюнок до задачі, аналізують її, розв’язують самостійно. 2. Перевірка роботи 3. Завдання для допитливих Розставити у порожніх клітинках відповідні знаки у певній логічній послідовності. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 92 № 528, № 529. | |
| |
Переглядів: 1890 | |
Правила поведінки за столом |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Весняні свята. Великдень |
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
«Вовк і кіт» (латинська народна казка). «Що ти знаєш і що вмієш?» |
Всього коментарів: 0 | |