Урок 44 Тема: Зв’язок прикметників з іменникамиМета: показати учням на прикладах зв'язок прикметників з іменниками; учити учнів розпізнавати прикметники, ставити до них питання; розвивати увагу; виховувати наполегливість. Хід Уроку I. Організаційний момент Нам урок уже давно час розпочинати. Будемо знов мовлення Наше розвивати. II. Каліграфічна хвилинка Гра «Заміни одним словом» Невеликий предмет, найчастіше круглої форми, що слугує застібкою в одязі. (Ґудзик) Га гу дз гудзик Загубила гудзик Ґава біля ґанку. III. Повідомлення теми і мети уроку — З якими словами ознайомилися на попередньому уроці? — На які питання відповідають слова — назви ознак? — Згадайте вчорашню загадку про берізку. чому не змогли її відгадати? (не вистачало слів — назв ознак.) — Прочитайте вірш. Синє , синє___________ Білий в далині. Понад морем — сині______ Й білі наче сніг. — чи зрозуміло, про що йдеться в цьому вірші? чому? — Слово-ознака завжди пов’язане зі словом — назвою предмета, бо ознака не може існувати без предмета. Синє небо, синє море, Білий парус в далині. Понад морем — сині гори Й білі хмари, наче сніг. IV.Сприймання й усвідомлення нових знань 1 Вибіркове списування — Прочитайте вірш. Випишіть слова — назви предметів разом зі словами — назвами ознак, які з ними пов’язані. червоні снігурі Стрибають по дворі. В задумі чорний крук Присів на білий сук. Синиці голубі Співають на вербі. На зиму омелюх Пошив рудий кожух. В. Лучук 2 Робота в парах — Доберіть ознаки до назв предметів. 1) Береза, пташка, черемха. Перелітна, духмяна, кучерява. 2) Сніг, вітер, день. Сонячний, пухнастий, сильний. 3) Поле, небо, гніздо. Блакитне, широке, маленьке. 4) Казки, суниці, садки. чарівні, вишневі, лісові. Фізкультхвилинка 3 Фронтальна робота — Доберіть назви ознак до назв предметів. сорочка, ґудзик, колесо, нитки, ножиці. — Поставте питання від назв предметів до назв ознак. — якого серед названих предметів не вистачає, щоб пришити ґудзик? А який — зайвий? V. Осмислення й Узагальнення нових знань Самостійна робота з подальшою самоперевіркою з дошки — Прочитайте текст. Випишіть слова — назви предметів разом зі словами — назвами ознак. Зразок: сонечко (яке?) лагідне. Виглянуло лагідне сонечко. чарівний ліс, широкий луг, безмежні поля і тиха річечка освітилися його лагідним промінням. VI. Підсумок уроку Гра «Закінчи речення» • Сьогодні на уроці я навчився... • я дізнався... • Мені найбільше сподобалося... | |
| |
Переглядів: 1313 | |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори... |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint |
Всього коментарів: 0 | |