Показано матеріалів: 101-110
Урок 36 Тема: Велика буква у кличках тварин. Опис твариниМета: формувати в учнів уміння розрізняти тварин та їхні клички, писати клички тварин з великої букви; розвивати зв'язне мовлення учнів; розширювати їхній світогляд; виховувати любов до тварин. |
Урок 35 Тема: Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людейМета: формувати в учнів уміння розрізняти поняття «ім'я», «по батькові» та «прізви- ще» і писати з великої букви імена, по батькові, прізвища людей; розвивати мовлення учнів; виховувати любов до рідного слова. |
Урок 34 Тема: Знаходження серед слів тих, що подібні чи протилежні за лексичним значеннямМета: розширювати уявлення учнів про слова, близькі та протилежні за значенням; формувати вміння добирати такі слова, користуватися ними у своєму мовленні; роз- вивати зв'язне мовлення; виховувати пізнавальний інтерес. |
Урок 33 Тема: Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням (слова, що позначають осіб, які працюють у школі; предмети, що знаходяться у класі; почуття учня, який добре виконав роботу і т. ін.). Навчальний діалогМета: закріплювати знання учнів про іменник як частину мови; учити ставити питання, розподіляти слова на групи за значенням, розрізняти іменники, які відповідають на питання хто? і що?; розвивати мовлення; виховувати уважність, |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із вікна
Урок 32 Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із вікнаМета: учити учнів складати речення, які пов'язані між собою за змістом; розвивати спостережливість, уміння описувати побачений предмет або явище природи; вихову- вати любов до природи. |
Урок 31 Тема: Слова, які відповідають на питання хто? що? (іменники). Постановка до слова одного з цих питань (використовуються слова з предметним і абстрактним значенням: книжка, зима, радість)Мета: учити учнів розпізнавати іменники за питаннями хто? що?; поглиблювати знан- ня учнів про слова — назви предметів; розвивати вміння ставити запитання до слів; виховувати працелюбність. |
Урок 30 Тема: Добирання слів для доповнення речення. Складання речень зазначеного змісту. Навчальне аудіюванняМета: навчати учнів сприймати на слух незнайомий текст; закріплювати вміння допов- нювати речення одним-двома словами за змістом; розвивати фонематичний слух; збагачувати словниковий запас; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 29 Тема: Слова, протилежні за значеннямМета:дати учням уявлення про слова, протилежні за значенням; учити використовувати їх в усному і писемному мовленні; вчити аналізувати, порівнювати, робити висновки; розширювати словниковий запас учнів; виховувати спостережливість, мовне чуття. |
Урок 28 Тема: Слова, близькі за значеннямМета: дати учням уявлення про слова, близькі за значенням; учити використовувати їх в усному і писемному мовленні, попереджувати повтори у тексті; розширювати словниковий запас учнів; виховувати спостережливість, мовне чуття. |
Урок 27 Тема: Тематичні групи слів. Складання рядів слів за певною змістовою ознакою (видовою або родовою)Мета: ознайомити учнів з поняттями «тематична група слів»; учити розподіляти слова на тематичні групи; розвивати вміння розподіляти ряд слів на дві групи за смисловою ознакою, доповнювати кожну групу 2-3 словами; удосконалювати навички калігра- фічного письма; виховувати уважність. |