Урок 36 Тема: Велика буква у кличках тварин. Опис твариниМета: формувати в учнів уміння розрізняти тварин та їхні клички, писати клички тварин з великої букви; розвивати зв'язне мовлення учнів; розширювати їхній світогляд; виховувати любов до тварин. Хід Уроку I. Організаційний момент Стали, дітки, всі рівненько, Усміхнулися гарненько, Настрій на урок взяли Й працювати почали! II. Актуалізація опорних знань 1 Гра «Утвори ім’я» — Від поданих слів — імен дорослих — утворіть дитячі імена. Іван — Іванко Марина — Маринка Олена — Оленка Андрій — Андрійко — як пишуться імена, по батькові та прізвища людей? 2 Посміхніться! Сонячний зайчик Стриб-стриб по кімнаті, Весело Галі і весело Наті, — Зайчика того ловили-ловили, І.лиш однесеньку чашку розбили. н. поклад III. Повідомлення теми і мети уроку — У тварин, як і в людей, теж є імена — клички. Про їх написання ми й поговоримо сьогодні на уроці. IV. Сприймання й усвідомлення нових знань 1 Робота над віршем — Послухайте вірш. Запам’ятайте клички тварин. є у мене киця Мурка, Дуже мудра кішка. Тільки скажеш «Замазурка!» — Вмивається трішки. А синок її Васько Муркне: «Мила нене, Поки вип’ю молоко, Вимийся за мене». п. Воронько — як звали кішку? А її синка? — Запам’ятайте! Клички тварин пишуться з великої букви. 2 Хвилинка каліграфії Ча Ве пу Веселка Корова Веселка паслася на луках. — Хто пасеться на луках? — яка кличка у тварини? — як пишеться кличка тварини? 3 Вибіркове списування — Прочитайте. Випишіть з тексту назви і клички тварин. Назви тварин підкресліть однією лінією, а клички — двома. В ГОСТяХ У лІСНиКА Посипався сніжок, і ми пішли в хату. — Ходімо, Цезарю, покажемо гостеві твоїх приятелів — Айстру й Сироту, — сказав Василь Петрович своєму великому сірому смугастому котові. як виявилось, Айстра — це лисиця, що живе у лісника, а Сирота — чорно-золотистий півень. лисиця Айстра, кіт Цезар і півень, голосистий Сирота, — нерозлучні приятелі. А ще є у лісника старий добрий сторож садиби — собака Букет, пильний і суворий. За о. Копиленком 4 Читання й аналіз вірша — Прочитайте вірш «Васькові іменини». У кота Васька іменини, Друзі прийдуть на гостини. Будуть м’явкати до ранку, Пити молочко й сметанку. — Назвіть кличку кота. — як пишеться це слово? Фізкультхвилинка Вгору добре потягніться, На носочки підніміться, Опустіться легко вниз — І дмухне в обличчя бриз. як дерева захитало: Вправо-вліво, вліво-вправо! Біля парт усі присіли, Потім встали й полетіли. руки в боки узяли, На всі боки повели! руки вниз всі опустили І за парти тихо сіли. V. Осмислення й Узагальнення нових знань 1 Гра «Впізнай тварину» Учні слухають голоси тварин (корови, кози, коня, кота, собаки), записують їх назви, добирають клички. Корова лиска Коза Зірка Кінь Каштан Кіт Мурчик Собака Дружок Робота в групах — Складіть речення з поданими словосполученнями (усно). речення, яке найбільше сподобалося, запишіть. 2 Творчий диктант — Доповніть речення словами, які пишуться з великої букви. Мене звуть ... . Прізвище моє ... . У мене є багато друзів. Це ... А ще у мене є песик ... та кицька ... . 3 Опис тварини — Відгадайте загадку. Що за дивна непосида На стежинку шишку кида, З гілочки стриба на гілку? рудохвоста, жвава. (білка). — розгляньте малюнок. Опишіть тваринку. — яке у білки хутро? — який хвіст? — які вушка? очі? — Придумайте білочці кличку. VI. Підсумок уроку — Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці? — як пишуться клички тварин? — чому тварин називають нашими друзями? — як ми повинні ставитися до тварин? | |
| |
Переглядів: 4858 | |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
Будівельний конструктор |
Риби |
Робота з картоном. Настінні сувеніри |
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою |
Всього коментарів: 0 | |