💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням (слова, що позначають осіб, які працюють у школі; предмети, що знаходяться у класі

Урок 33

 Тема: Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням (слова, що позначають осіб, які працюють у школі; предмети, що знаходяться у класі; почуття учня, який добре виконав роботу і т. ін.). Навчальний діалог

 Мета: закріплювати знання учнів про іменник як частину мови; учити ставити питання, розподіляти слова на групи за значенням, розрізняти іменники, які відповідають на питання хто? і що?; розвивати мовлення; виховувати уважність,

I. Організаційний момент

Дзвоник всім нам дав наказ:

— До роботи, другий клас!

II. Актуалізація опорних знань

— Послухайте вірш і згадайте, що таке іменник.

який співець, поет, письменник Уперше слово вигадав — іменник?

Іменник. Він узяв собі на плечі Велике діло — називати речі, —

Ім’я, найменування, і наймення: робота. Біль. І радість. І натхнення.

— яку роботу виконує іменник?

— На які питання він відповідає?

III. Сприймання й усвідомлення нових знань

 1 Каліграфічна хвилинка

— Запишіть звукову схему цього слова.

— Доберіть слова, близькі за значенням, до слова портфель. (сумка, ранець)

 2 Робота над загадкою

 • Великий будинок у місті стоїть,

 Та завжди, як вулик бджолиний, шумить. як чаша, він повен знаннями, ласкавий будинок цей з нами. (Школа)

— На яке питання відповідає слово школа?

Вправа «Мікрофон»

— Навіщо діти ходять до школи?

— Відгадайте ще одну загадку!

 • На базарі їх не купиш,

 На дорозі не знайдеш,

 І не зважиш на терезах,

 І ціни не підбереш. (Знання)

— Хто ж допомагає вам здобувати такий дорогоцінний скарб — знання?

— Послухайте ще одну загадку.

 • Він нам, як мама, дорогий.

 Він хоче нас навчити любити край чудовий свій.

 Це мудрий наш. (учитель).

 3 Колективне складання і записування ланцюжка слів, які означають назви людей, що допомагають учням здобувати знання

Директор, учитель, прибиральниця, лікар, бібліотекар, кухар.

— На які питання відповідають ці слова?

Фізкультхвилинка

 Пострибаєм, як зайчата,

 Політаєм, як пташата,

 Потанцюємо ще трішки:

 Щоб спочили ручки, ніжки.

Всі веселі? От чудово!

А тепер до праці знову!

 4 Гра «Подивися навкруги»

— Подивіться навкруги, назвіть якомога більше предметів, що знаходяться у класі.

— Молодці! Ви чудово впоралися з завданням. я задоволена вашою роботою.

Вправа «Мікрофон»

— які почуття ви відчуваєте, добре виконавши роботу?

 5 Навчальний діалог

— Складіть діалог на тему: «У бібліотеці». Використовуйте ввічливі слова, слова-звертання. Дотримуйтеся правил спілкування.

— як записатися у бібліотеку?

— Мені потрібна книга...

— У вас є казки ... ?

— Мені, будь ласка, книги із загадками, бажано з ілюстраціями.

— Коли потрібно повернути книгу?

IV. Підсумок уроку

— чого навчалися на сьогоднішньому уроці?

— Що найбільше запам’яталося?

— які завдання викликали труднощі?

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 1967 | Рейтинг: 0.0/0
Перевірна робота № 3
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В....
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях
Контрольна робота № 5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]