Урок 33 Тема: Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням (слова, що позначають осіб, які працюють у школі; предмети, що знаходяться у класі; почуття учня, який добре виконав роботу і т. ін.). Навчальний діалог Мета:
закріплювати знання учнів про іменник як частину мови; учити ставити питання,
розподіляти слова на групи за значенням, розрізняти іменники, які відповідають
на питання хто? і що?; розвивати мовлення; виховувати уважність, I. Організаційний момент Дзвоник всім нам дав наказ: — До роботи, другий клас! II. Актуалізація опорних знань — Послухайте вірш і згадайте, що таке іменник. який співець, поет, письменник Уперше слово вигадав — іменник? Іменник. Він узяв собі на плечі Велике діло — називати речі, — Ім’я, найменування, і наймення: робота. Біль. І радість. І натхнення. — яку роботу виконує іменник? — На які питання він відповідає? III. Сприймання й усвідомлення нових знань 1 Каліграфічна хвилинка — Запишіть звукову схему цього слова. — Доберіть слова, близькі за значенням, до слова портфель. (сумка, ранець) 2 Робота над загадкою • Великий будинок у місті стоїть, Та завжди, як вулик бджолиний, шумить. як чаша, він повен знаннями, ласкавий будинок цей з нами. (Школа) — На яке питання відповідає слово школа? Вправа «Мікрофон» — Навіщо діти ходять до школи? — Відгадайте ще одну загадку! • На базарі їх не купиш, На дорозі не знайдеш, І не зважиш на терезах, І ціни не підбереш. (Знання) — Хто ж допомагає вам здобувати такий дорогоцінний скарб — знання? — Послухайте ще одну загадку. • Він нам, як мама, дорогий. Він хоче нас навчити любити край чудовий свій. Це мудрий наш. (учитель). 3 Колективне складання і записування ланцюжка слів, які означають назви людей, що допомагають учням здобувати знання Директор, учитель, прибиральниця, лікар, бібліотекар, кухар. — На які питання відповідають ці слова? Фізкультхвилинка Пострибаєм, як зайчата, Політаєм, як пташата, Потанцюємо ще трішки: Щоб спочили ручки, ніжки. Всі веселі? От чудово! А тепер до праці знову! 4 Гра «Подивися навкруги» — Подивіться навкруги, назвіть якомога більше предметів, що знаходяться у класі. — Молодці! Ви чудово впоралися з завданням. я задоволена вашою роботою. Вправа «Мікрофон» — які почуття ви відчуваєте, добре виконавши роботу? 5 Навчальний діалог — Складіть діалог на тему: «У бібліотеці». Використовуйте ввічливі слова, слова-звертання. Дотримуйтеся правил спілкування. — як записатися у бібліотеку? — Мені потрібна книга... — У вас є казки ... ? — Мені, будь ласка, книги із загадками, бажано з ілюстраціями. — Коли потрібно повернути книгу? IV. Підсумок уроку — чого навчалися на сьогоднішньому уроці? — Що найбільше запам’яталося? — які завдання викликали труднощі? | |
| |
Переглядів: 1967 | |
Перевірна робота № 3 |
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В.... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях |
Контрольна робота № 5 |
Всього коментарів: 0 | |