Показано матеріалів: 121-130
Урок 16 Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання і записування підписів під серією малюнків, які можуть слугувати планом розповідіМета: учити учнів самостійно добирати назву і підписувати малюнок (серію малюнків) за його змістом, складати план і розповідь за планом; розвивати й удосконалювати мовлення учнів, збагачувати лексичний запас; прищеплювати любов до природи. |
Урок 15 Тема: Інтонаційне виділення в реченнях слів, найважливіших для вислов- лення думкиМета: навчати учнів інтонаційно виділяти в реченнях слова, найважливіші для ви- словлення думки; ознайомити з логічним наголосом (практично); формувати вміння ставити запитання і давати відповіді, користуватися знаком питання в кінці речення; розвивати вміння сприймати на слух незнайомий текст; виховувати бережливе став- лення до природи. |
Урок 14 Тема: Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Логічний наголос у питальних реченняхМета: дати уявлення про питальні речення; формувати навички інтонування питаль- ного речення; розвивати усне мовлення учнів; виховувати бережливе ставлення до книги. |
Урок 13 Тема: Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного реченняМета: дати учням уявлення про розповідне речення; формувати навички інтонування розповідних речень; розвивати мовлення учнів, пам'ять, увагу; виховувати любов до природи. |
Урок 12 Тема: Поділ тексту на речення. Зв'язок слів у реченніМета: закріплювати знання учнів про речення як складову частину зв'язного мовлення; учити розрізняти на слух незавершені і завершені речення; розвивати вміння ділити текст на речення, відокремлювати речення одне від одного, встановлювати зв'язок слів у реченні; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 11 Тема: Речення, основні ознаки реченняМета: формувати поняття про речення як одиницю мовлення, що виражає закінчену думку; розвивати вміння розрізняти на слух завершене і незавершене речення; виховувати доброзичливе ставлення до природи. |
Урок 10 Тема: Узагальнення знань учнів за темою «Текст». Побудова тексту за по- даним планомМета: закріплювати знання учнів з теми «Текст»; вправляти у складанні тексту за планом; розвивати мовлення учнів; виховувати почуття дружби і взаємодопомоги. |
Урок 9 Тема: Засоби зв’язку речень у текстіМета:учити використовуватизайменники,прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв'язку речень у тексті; удосконалювати тексти шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються, на близькі за значенням; розвивати мовлення учнів; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до тварин. |
Урок 8 Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Культура мовлення. Слова ввічли- востіМета: збагачувати мовлення учнів увічливими словами (вітання, прощання, звер- тання); вчити вживати ввічливі форми у мовленні; розвивати культуру діалогічного мовлення; виховувати культуру поведінки і спілкування. |
Урок 7 Тема: Поділ тексту на абзациМета: закріплювати знання учнів про будову тексту, про роль абзаців у тексті; розвивати вміння дотримуватись абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання (зачин — основна частина — кінцівка); виховувати інтерес до ви- вчення мови. |