Показано матеріалів: 111-120
Урок 26 Тема: Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предмета, якості, діїМета: учити учнів розрізняти слова, що називають предмети, ознаки, дії; вчити самостійно добирати слова, що відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить?; розвивати мовлення учнів; виховувати інтерес до вивчення мови. |
Урок 25 Тема: Аналіз перевірної роботи. Спостереження за лексичним значенням словаМета: ознайомити учнів з поняттям «лексичне значення» слова; учити знаходити в тлумачному словнику лексичне значення слів; розвивати мовлення, збагачувати словниковий запас; виховувати любов до природи. |
Урок 24 Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова і записування речень, що передають зміст малюнкаМета: учити учнів складати і записувати два-три пов'язаних між собою речень за змістом ілюстрації; розвивати мовлення учнів; збагачувати їх лексичний словник; роз- вивати спостережливість; виховувати любов до природи. |
Урок 23 Тема: Перевірна робота. Мовна тема «Мова і мовлення. Текст. Речення»Мета: перевірити знання учнів з вивчених тем; розвивати самостійність, акуратність; виховувати старанність, культуру оформлення письмових робіт. |
Урок 22 Тема: Закріплення знань з теми «Речення»Мета: закріплювати знання учнів, набуті під час вивчення теми «Речення»; розвивати мовлення, увагу; вдосконалювати вміння використовувати різні види речень в усному і писемному мовленні; виховувати любов до Батьківщини. |
Урок 21 Тема: Поширення речень за питаннями, поданими вчителемМета: учити учнів поширювати речення за допомогою питань, складати діалог на задану тему; розвивати зв'язне мовлення, пам'ять; виховувати культуру спілкування. |
Урок 20 Тема: Об'єднання двох простих речень в одне складне — за зразком (без уживання термінів)Мета: учити учнів об'єднувати два простих речення в одне складне за допомогою вчи- теля, використовувати безсполучникові зв'язки, а також сполучники а, і (практично), визначати головні слова в реченні; розвивати вміння сприймати на слух незнайомий текст; виховувати відповідальне ставлення до своїх обов'язків. |
Урок 19 Тема: Закріплення знань про розповідне, питальне, спонукальне реченняМета: узагальнити і систематизувати знання учнів про види речень за метою ви- словлювання; закріпити навички правильного інтонування речень; розвивати вміння узагальнювати; виховувати бережливе ставлення до іграшок. |
Урок 18 Тема: Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонуканняМета: дати учням уявлення про спонукальні речення; розвивати вміння інтонувати спонукальні речення; виховувати бережливе ставлення до хліба. |
Закріплення знань про розповідні та питальні речення. Складання розповіді за малюнком і за питаннями
Урок 17 Тема: Закріплення знань про розповідні та питальні речення. Складання розповіді за малюнком і за питаннямиМета: закріпити та систематизувати знання учнів про розповідні і питальні речення; учити учнів складати текст за малюнком та поданими запитаннями; розвивати зв'язне мовлення, вміння давати повну відповідь на запитання; виховувати любов до при-роди. |