💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення знань з теми «Речення»

Урок 22

Тема: Закріплення знань з теми «Речення»

Мета: закріплювати знання учнів, набуті під час вивчення теми «Речення»; розвивати мовлення, увагу; вдосконалювати вміння використовувати різні види речень в усному і писемному мовленні; виховувати любов до Батьківщини.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Каліграфічна хвилинка

Урок почнемо без зупинки З каліграфічної хвилинки.

дд дд дд ддд ик нт

— Знайдіть слово, записане без помилок. діктант диктант дектант

— Складіть з ним речення і запишіть.

III. Повідомлення теми й мети уроку

— Сьогодні ми будемо закріплювати знання, набуті під час подорожі країною речення.

IV. Систематизація та закріплення вивченого матеріалу

 1 Зупинка «Диктант-завдання»

— Зі слів кожного рядка складіть речення. Утворіть текст, доберіть заголовок.

— Запишіть складені речення під диктовку вчителя.

зайчисько, із, Вискочив, кубельця, свого.

Сів, на, прислухається, лапи, задні.

Бува, лукава, не бродить, лисиця, десь. ворогів, у, Багато, сірого.

 2 Зупинка «Розділові знаки в кінці речень». Письмо з коментуванням

Ми живемо на планеті Земля ІХто бачив Землю з космосу Бережіть нашу прекрасну планету□

 3 Зупинка «Будівельна»

— За змістом розповідного речення побудуйте питальне речення.

Хлопчики. Діти бігали коло річки.

дівчатка. Вранці Галинка поспішала до школи.

— Перебудуй спонукальні речення у розповідні.

Хлопчики. Діти, бережіть книги!

дівчатка. Оленко, поливай квіти!

 4 Зупинка відпочинку. Фізкультхвилинка

 5 Зупинка «Зв’язок слів у реченні»

Марійка гарно танцює.

Марійка (що робить?) ... ;

Танцює (як?) ... .

Зимове сонечко блищить.

Сонечко (що робить?) ...;

Сонечко (яке?) ... .

 6 Зупинка «Пошир речення за питаннями»

У лісі (хто?) ... знайшли (кого?) ...

Білка (що робить?) ... на зиму (що?) ...

 7 Зупинка «Творча»

— Складіть та запишіть речення про життя лісових мешканців: одне — розповідне, друге — питальне, третє — спонукальне.

V. Підсумок уроку. Рефлексія

Гра «Ти — мені, я — тобі»

речення виражає.....

Перше слово в реченні треба писати...

Слова в реченні пишуться...

У кінці речення можуть ставитися...

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 1398 | Рейтинг: 0.0/0
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі...
ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ-СВЯТА № 32.
Збирання квітів різних видів місцевих рослин. Виготовлення квіткової абетки
Українська народна казка «Рукавичка»
Спостереження та досліди
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]