Урок 17 Тема: Закріплення знань про розповідні та питальні речення. Складання розповіді за малюнком і за питаннямиМета: закріпити та систематизувати знання учнів про розповідні і питальні речення; учити учнів складати текст за малюнком та поданими запитаннями; розвивати зв'язне мовлення, вміння давати повну відповідь на запитання; виховувати любов до при-роди. Хід Уроку I. Організаційний момент Вже дзвінок сигнал нам дав: Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, роботу швидше починаймо! II. Актуалізація опорних знань Гра «Віднови речення» — До нас на урок прибіг Незнайко. Він потребує вашої допомоги. Знайко попросив його скласти речення. Подивіться, що у нього вийшло. пташок Багато залишається зимувати у нас. знаєш чи цих ти пташок? як допомагаєш А узимку ти їм? пташки За цю віддячать допомогу навесні. — чи правильно Незнайко склав речення? — Виправте його помилки. розставте слова так, щоб вийшли правильні речення. — Прочитайте речення, в яких ви поставили крапку. — Прочитайте речення, в яких ви поставили знак питання. III. Повідомлення теми та мети уроку IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань 1 Хвилинка каліграфії о ос інь осінь — Виконайте звуко-буквений аналіз слова осінь. — чому в слові осінь букв більше, ніж звуків? 2 Складання розповіді за малюнком і за питаннями Учитель на дошці вивішує малюнок, записує запитання. — яка пора року зображена на малюнку? (на малюнку зображена осінь.) — Куди прийшла дівчинка? (дівчинка прийшла до парку.) — Що вона назбирала? (Вона назбирала букет з осіннього листя.) — Кому дівчинка подарує свій букет? (Вона подарує його своїй матусі.) Добирання заголовка до розповіді. — Запишіть розповідь у зошит. Прочитайте записану розповідь. 3 Фізкультхвилинка 4 Інтонування речень — Поясніть розділові знаки в кінці речень — Хто до столу хоче сісти? — я! — Хто варення хоче їсти? — я! — А хто посуд мити буде? — Ну, вже ти підказуй, людо, а то: я та я! д. павличко — Знайдіть речення, які відповідають схемі: І____________________? І .______________? 5 Творче завдання. Робота над прислів’ями Учитель роздає індивідуальні картки. — Прочитайте прислів’я, поясніть їх зміст. Поставте питання до виділених слів. Запишіть питальні речення за зразком. Зразок. Без охоти нема роботи. Без чого нема роботи? Під лежачий камінь вода не тече. Без учителя навмання важко здобувати знання. Маленька праця краща за велике безділля. Без здоров’я нема щастя. 6 Гра «Перестав букву» Кіт (тік), тіло (літо), банка (кабан), лісок (сокіл), ручка (курча), сир (рис). V. Підсумок уроку. Рефлексія — які речення називаються розповідними? — які речення називаються питальними? — Наведіть зразок питального (розповідного речення). — якщо вам було все зрозуміло, підведіть сигнальну картку, на якій намальована крапка. — якщо вам потрібна допомога, ви не все зрозуміли, підведіть сигнальну картку, на якій намальований знак питання. | |
| |
Переглядів: 2900 | |
Купання у водоймах. Правила поведінки на воді |
Праця людей у місті (селі) |
Жителі зоопарку, виліплені з пластиліну |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Народні іграшки з глини |
Всього коментарів: 0 | |