Показано матеріалів: 131-140
Урок 6 Тема: Будова тексту. Спостереження за роллю абзаців у текстіМета: дати учням уявлення про будову тексту, його частини; розвивати вміння виділяти в тексті зачин, основну частину, кінцівку, абзаци; розвивати мовлення учнів; поширювати словниковий запас; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 5 Тема: Поняття про текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Заголо- вок. Добирання заголовків до текстуМета: дати учням уявлення про текст; учити розрізняти текст і групи речень; формува- ти поняття «заголовок тексту»; удосконалювати вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту; розвивати усне мовлення, вміння будувати зв'язне висловлювання; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 4 Тема: Сила голосу і швидкість мовлення. Практичне ознайомлення зі словами- звертаннями. Слова ввічливостіМета: дати учням уявлення про залежність сили голосу і швидкості мовлення від мовленнєвої ситуації; розвивати вміння користуватися в своєму мовленні словами ввічливості, словами-звертаннями, володіти у процесі читання монологічних і діало- гічних текстів силою голосу і темпом мовлення, наближеним до природного говоріння і спілкування; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 3 Тема: Усне і писемне мовлення. Культура мовлення і культура спілкуванняМета: пояснити учням, як використовується усне і писемне мовлення; вдосконалювати вміння дотримуватися правил усного і писемного мовлення, правил мовного спілкування; поширювати словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до мови. |
Урок 2 Тема: Українська мова і споріднені з нею мови. Старі і нові слова в українській мовіМета: розширювати уявлення учнів про існування споріднених мов, про їхній слов- никовий запас, про виникнення і зникнення слів у мові; розвивати вміння розрізняти на слух та під час читання висловлювання українською мовою та висловлювання спо- рідненими мовами; розвивати мовлення, каліграфічні навички письма; виховувати любов до мови. |
Урок 1 Тема: Уявлення про мову як засіб людського спілкування. Ознайомлення з мовними і немовними знакамиМета: дати учням уявлення про мову як найважливіший засіб спілкування між людь- ми, розкрити деякі способи передачі інформації знаками; учити розрізняти найпростіші мовні і немовні знаки; закріплювати каліграфічні навички письма; ознайомити дітей з процесом розвитку мови, її знаковою природою; збагачувати словниковий запас; розвивати усне мовлення; виховувати любов до рідної мови, бажання більше дізна- тися про неї. |
УРОК № 125 Тема: Повторення вивченого про позначення м’якості приголосних на письмі та вживання апострофаМета: Закріпити і систематизувати знання учнів про правопис слів з апострофом, ь, ьо та подвоєнням приголосних; розвивати мовлення; виховувати естетичні почуття, інтерес до науки. |
УРОК № 124 Тема: Повторення вивченого з розділу «Речення»Мета: Закріпити і систематизувати знання учнів про речення; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природи. |
УРОК № 123 Тема: Повторення вивченого в розділі «Корінь слова. Спільноко-реневі слова»Мета: Закріпити і узагальнити вивчений матеріал з теми «Корінь слова. Спільнокореневі слова»; розвивати зв'язне мовлення; виховувати працьовитість, старанність. |
УРОК № 121 Тема: Урок перевірки навчальних досягнень учнів за рікМета: Перевірити знання, уміння, навички, набуті учнями за рік. |