💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Повторення вивченого в розділі «Корінь слова. Спільноко-реневі слова»

УРОК № 123

Тема: Повторення вивченого в розділі «Корінь слова. Спільноко-реневі слова»

Мета: Закріпити і узагальнити вивчений матеріал з теми «Корінь слова. Спільнокореневі слова»; розвивати зв'язне мовлення; виховувати працьовитість, старанність.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Каліграфічна хвилинка

Ма ши чи шу ють

Машини полегшують працю людей.

— Підкресліть головні слова у реченні.

III. Узагальнення і систематизація знань з розділу «Текст»

1. Повторення про спільнокореневі слова.

— Які слова називаються спорідненими?

— Що таке корінь?

2. Добір споріднених слів.

— Доберіть споріднені слова за зразком.

 Що?Який? Щоробить?

СпівСпівучийСпіває

Зелень ... ...

Веселощі... ...

Зима... ...

Праця... ...

3. Робота з підручником. Вправа 283, с. 118.

— Запишіть речення, дописуючи потрібні слова.

— Чому ці машини мають таку назву?

— Які ще машини допомагають?

4. Фізкультхвилинка.

5. Складання усної розповіді за малюнком. Вправа 284, с. 119.

— Розгляньте малюнок. Що на ньому зображено?

— Що відбувається на будівельному майданчику?

— Які машини працюють на будівництві?

— На що вони схожі?

— Що роблять підйомні крани?

— Хто прийшов подивитись, як зводиться будинок?

— Чи цікаво дітям спостерігати за будівництвом?

— Складіть повну розповідь за малюнком.

— Яке речення в вашому тексті є зачином, а яке кінцівкою?

— Які споріднені слова зустрічалися в вашій розповіді?

— Запишіть повну відповідь на запитання: Що роблять будівельники?

— Знайдіть у реченні споріднені слова. Визначте в них корінь.

6. Робота в парах. Вправа 285, с. 119.

— Спишіть виділені слова, доберіть до них спіль-нокореневі, які відповідають на питання що робить?

Взаємоперевірка виконаного.

7. Вибірковий диктант.

— Послухайте вірш. Запишіть споріднені слова.

Квітень — славний квітникар,

Сонячно і рясно Уквітчав нам календар Першим цвітом — рястом.

(Т.Коломієць)

V. Підсумок уроку

VI. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 286, с. 120

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 1170 | Рейтинг: 0.0/0
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ...
Риби
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб...
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ...
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]