УРОК № 123 Тема: Повторення вивченого в розділі «Корінь слова. Спільноко-реневі слова»Мета: Закріпити і узагальнити вивчений матеріал з теми «Корінь слова. Спільнокореневі слова»; розвивати зв'язне мовлення; виховувати працьовитість, старанність. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Каліграфічна хвилинка Ма ши чи шу ють Машини полегшують працю людей. — Підкресліть головні слова у реченні. III. Узагальнення і систематизація знань з розділу «Текст» 1. Повторення про спільнокореневі слова. — Які слова називаються спорідненими? — Що таке корінь? 2. Добір споріднених слів. — Доберіть споріднені слова за зразком. Що?Який? Щоробить? СпівСпівучийСпіває Зелень ... ... Веселощі... ... Зима... ... Праця... ... 3. Робота з підручником. Вправа 283, с. 118. — Запишіть речення, дописуючи потрібні слова. — Чому ці машини мають таку назву? — Які ще машини допомагають? 4. Фізкультхвилинка. 5. Складання усної розповіді за малюнком. Вправа 284, с. 119. — Розгляньте малюнок. Що на ньому зображено? — Що відбувається на будівельному майданчику? — Які машини працюють на будівництві? — На що вони схожі? — Що роблять підйомні крани? — Хто прийшов подивитись, як зводиться будинок? — Чи цікаво дітям спостерігати за будівництвом? — Складіть повну розповідь за малюнком. — Яке речення в вашому тексті є зачином, а яке кінцівкою? — Які споріднені слова зустрічалися в вашій розповіді? — Запишіть повну відповідь на запитання: Що роблять будівельники? — Знайдіть у реченні споріднені слова. Визначте в них корінь. 6. Робота в парах. Вправа 285, с. 119. — Спишіть виділені слова, доберіть до них спіль-нокореневі, які відповідають на питання що робить? Взаємоперевірка виконаного. 7. Вибірковий диктант. — Послухайте вірш. Запишіть споріднені слова. Квітень — славний квітникар, Сонячно і рясно Уквітчав нам календар Першим цвітом — рястом. (Т.Коломієць) V. Підсумок уроку VI. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 286, с. 120 | |
| |
Переглядів: 1170 | |
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ... |
Риби |
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб... |
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ... |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
Всього коментарів: 0 | |