Показано матеріалів: 151-160
УРОК 110 Тема: Позначення м'якості приголосних знаком м'якшення (ь)Мета: Формувати навички правильної вимови слів з м'якими і твердими приголосними, учити позначати м'якість приголосних на письмі знаком м'якшення; розвивати навички звуко-буквеного зіставлення; спостережливість, пам'ять, увагу; виховувати любов до Батьківщини. |
УРОК 109 Тема: Спостереження за твердими і м'якими приголосними в словахМета: Учити спостерігати за твердими і м'якими приголосними в словах, уточнювати уявлення про звукове значення букв я, ю, є, що стоять після букв, які позначають м'які приголосні звуки; розвивати навички звуко-буквеного зіставлення, зв'язне мовлення; виховувати працелюбність, повагу до людей праці. |
УРОК 108 Тема: Тверді і м'які приголосні звуки. Розрізнення парних твердих і м'яких звуків. М'який приголосний звук [й]Мета: Формувати навички правильної вимови твердих і м'яких приголосних звуків, вміння позначати м'якість приголосних на письмі буквами і, я, ю, є; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи. |
УРОК 107 Тема: Практичні вправи у вимовлянні і написанні слів із дзвінкими і глухими приголосними. Перевірка набутих знань і вміньМета: Закріплювати навички літературної вимови дзвінких і глухих приголосних в словах; формувати вміння складати стислий твір за малюнками і питаннями; перевірити знання учнів про глухі і дзвінкі приголосні; розвивати зв'язне мовлення; виховувати почуття взаємодопомоги, поступливість. |
УРОК 106 Тема: Вправляння у правильній вимові і написанні слів з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складуМета: Закріплювати навичку літературної вимови дзвінких приголосних у словах та позначення їх на письмі; поглиблювати знання про текст; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до природи, допитливість. |
УРОК № 105 Тема: Вимова дзвінких приголосних звуків в українській мовіМета: Формувати в учнів навички літературної вимови дзвінких приголосних звуків в кінці слова і складу; розвивати мовлення, фонематичний слух; виховувати культуру мовлення, чесність. |
УРОК 104 Тема: Уявлення про дзвінкі і глухі парні приголосні звукиМета: Ознайомити учнів з поняттям «дзвінкі» та «глухі» приголосні звуки, з парними за дзвінкістю-глухістю приголосними звуками; розвивати фонематичний слух, зв'язне мовлення; поглиблювати знання про текст; виховувати почуття гордості за досягнення людства. |
УРОК № 103 Тема: Буква щ, її звукове значення. Узагальнення про приголосні звукиМета: Закріпити знання про букву щ, яка вживається для позначення звуків [шч], про текст; узагальнити знання, отримані на попередніх уроках; розвивати мовлення; виховувати любов до природи, повагу до праці. |
УРОК 102 Тема: Звук [ґ], буква ґ. Зіставлення вимови звуків [ґ] — [г]Мета: Закріплювати навичку літературної вимови звуків [ґ], [г]; учити розрізняти ці звуки в мовленні і позначати їх на письмі; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати ввічливість, любов до природи. |
УРОК 101 Тема: Звуки [д~ж], ЙАз], з'] — вимова і позначення на письмі. Перенос слів із буквосполученнями дж, дзМета: Закріпити навичку правильної вимови слів із звуками [д~ж], [дАз], з']та позначення їх на письмі; учити правильно переносити слова із буквосполученнями дж, дз; розвивати зв'язне мовлення, навички складати описи за питаннями; виховувати любов до природи. |