УРОК 107 Тема: Практичні вправи у вимовлянні і написанні слів із дзвінкими і глухими приголосними. Перевірка набутих знань і вміньМета: Закріплювати навички літературної вимови дзвінких і глухих приголосних в словах; формувати вміння складати стислий твір за малюнками і питаннями; перевірити знання учнів про глухі і дзвінкі приголосні; розвивати зв'язне мовлення; виховувати почуття взаємодопомоги, поступливість. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Каліграфічна хвилинка Го яг гу га Голови в грибка нема, на ногу шапку одяга. — Підкресліть в словах дзвінкі приголосні. — До яких з них можна дібрати глуху пару? III. Узагальнення і систематизація вивченого 1. Самостійна робота. Вправа 207, с. 86. — Самостійно допишіть слова за зразком. — Прочитайте записані слова, чітко вимовляючи дзвінкі звуки. 2. Розвиток мовлення. Складання стислоїрозпо-віді за малюнками у вправі 208, с. 87. — Розгляньте малюнки. Хто буде головними героями вашої розповіді? — Зверніть увагу на перший малюнок. Де зустрілися цапки? Що вони хотіли зробити? Якою була кладка? — Розгляньте другий малюнок. Що роблять цапки? Чому вони почали битися? — Подивіться на третій малюнок. Що сталося з цапками? Чому вони попадали? А як би ви повелися у такій ситуації? Що ви порадили б непоступливим цапкам? — Розкажіть тепер самостійно про пригоду, яка сталася з цапками. (Заслуховуються 2-3 учні). Перед записом тексту проводиться орфографічна підготовка. Слова, які потребують уваги, записуються на дошці і опрацьовуються учнями. Після цього учні під керівництвом учителя записують твір у зошити. 3. Фізкультхвилинка. 4. Робота з текстом. Вправа 209, с. 88. — Прочитайте і спишіть текст. — Скільки в ньому спонукальних речень? — Які речення називаються спонукальними? — Які звуки позначають виділені букви в словах? — Побудуйте звукову модель слова смужка. 5. Коментоване письмо. — Відгадайте загадки. Записуючи відгадки, поясніть правопис слів. Влітку медом ласував, Досхочу малини мав. А як впав глибокий сніг, Позіхнув і спати ліг. (Ведмідь ). Золоте вбрання скидає, біле одягає й на зелене міняє. (Сад). Біле поле, чорне насіння, Хто його сіє, той розуміє. ( Книжка ). Під хвоєю ховається Чи листом укривається, Шапки не знімає — Дощику чекає. (Гриб). Не олень він і не бик, В краях теплих жити звик. Є на носі в нього ріг. Хто ж це, друзі? (Носоріг ). Горбатий мішок На чотирьох стовпах стоїть. (Верблюд ). IV. Перевірка знань про глухі і дзвінкі приголосні звуки Проводиться за питаннями і завданнями, вміщеними на с. 88 підручника. V. Підсумок уроку VI. Домашнє завдання. Вправа 211, с. 88 Вивчити правило на с. 82. — Спишіть скоромовки. Підкресліть букви, які позначають дзвінкі приголосні звуки. | |
| |
Переглядів: 1291 | |
Робота з папером. Писанка |
Дикорослі рослини рідного краю |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
Всього коментарів: 0 | |